Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ceramika Paradyż z nową strukturą marek

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 07 cze 2018 11:39
Ceramika Paradyż z nową strukturą marek

Ceramika Paradyż wprowadza zmiany w strukturze swoich marek. Od teraz funkcję marki parasolowej pełnić będzie marka Paradyż, którą uzupełnią skupione wokół niej dwie silne i wyraziste submarki: Paradyż My Way oraz Paradyż Classica.

REKLAMA

W następstwie działań rebrandingowych nastąpiła zmiana nazw, sposobu i narzędzi komunikacji oraz pozycjonowania produktów. Marka Paradyż stała się marką parasolową nad portfolio produktów firmy. Jej oferta skierowana jest do wszystkich tych, którzy lubią otaczać́ się pięknymi przedmiotami oraz cenią̨ sobie nowoczesny design i solidność.

Czytaj także: [Raport MondayNews] Zapłacimy więcej za druk gazetek promocyjnych. Branża stoi w obliczu kryzysu

Jako uzupełnienie dla marki wiodącej stworzono dwie submarki: Paradyż My Way i Paradyż Classica.

Paradyż My Way

Marka Paradyż My Way powstała na bazie dotychczasowego znaku My Way by Paradyż. W znacznym stopniu poprawie uległa estetyka, przejrzystość oraz kompozycja poszczególnych elementów, nadając jej odświeżoną formę. Dedykowana jest klientom, którzy stawiają na indywidualny styl, poszukują oryginalnego wzornictwa i designu.

Paradyż Classica

Z kolei dla grupy odbiorców, którzy cenią sobie klasyczną i bezpieczną elegancję w atrakcyjnej cenie stworzono submarkę Paradyż Classica, która zastąpiła dotychczas funkcjonującą markę Kwadro Ceramika. Pierwsze kolekcje w ramach nowej struktury marek pojawią się w sklepach od lipca 2018 roku.

Głównym celem rebrandingu jest przede wszystkim uwydatnienie aktualnych wartości marki, tym samym ułatwienie klientom poszukiwania inspiracji w zakresie urządzania wnętrz, a następnie dokonywania zakupów.

Istotna zmiana

Wraz z rebrandingiem marek zaszła jeszcze jedna istotna zmiana. Od teraz produkty marki Paradyż, Paradyż My Way oraz Paradyż Classica dostępne są na jednej stronie internetowej producenta: www.paradyz.com


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA