Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 12 marz 2019 11:42
"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!
Aby jeszcze bardziej zachęcić zwiedzających do wejścia do showroomu armatura jest funkcjonalnie zaprezentowana i zorganizowana w standach ekspozycyjnych w kształcie bumerangu. Fot. GFBGP makra MOEN
"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!
"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!
"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!
"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!
"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!
"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!
"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!
"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!
"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!
"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!
"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!
"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!
"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!
"Digitalny" showroom łazienkowy MOEN. Zobacz, jak cyfrowo odświeża się markę!

MOEN to tradycyjna marka Grupy Fortune Brands Global Plumbing, oferująca armaturę łazienkową. Wspólnie z Valerio Dewalt Train, Grupa FBGP pracowała nad odświeżeniem i rozszerzeniem linii produktów, aby trafić w gusta odbiorców z młodszego, amerykańskiego pokolenia. W tym celu odświeżyła  wizerunek marki poprzez wyjątkowo i cyfrowo zaaranżowany showroom łazienkowy, aby dynamicznie zaznaczyć swoją obecność w Chicago Merchandise Mart. Zobacz jak im to się udało zrobić!

REKLAMA

Na początku procesu, Valerio Dewalt Train i Media Objectives rozpoczął współpracę z Fortune Brands Global Plumbing Brand od identyfikację atrybutów marki i konceptualizację aspiracji projektowych. Rezultatem jest showroom oparty na inspirującej historii skoncentrowanej na piękno wody i innowacjach technologicznych, jakie oferuje armatura marki MOEN.

Ma ono przynieść konsumentowi doświadczenie oparte na trwałych, innowacyjnych i technicznie aspektach produktów, przy jednoczesnym wykorzystaniu sztuki i digitalizacji, z którymi ma utożsamiać kupujący produkty marki. Te koncepcyjne aspekty zostały następnie włączone do projektu poprzez partnerstwo z Next/Now, który dopracował cyfrowe efekty i wizualizacje, płynnie połączone z zaaranżowaną przestrzenią wokół jak i wewnątrz salonu.

Zaznaczyć swoją obecność

Prostopadle do północnego wejścia dużego Mart, teraz znajduje się wysoki, biały front Showroomu, oznaczony świecącą aluminiową tablicą informacyjną, która wyświetla nazwę marki (MOEN) w odcieniu niebieskim.

Przesuwane panele szklane o grubości 11,5 stóp są oznaczone graficzną linią, aby zaprezentować jak największej liczbie użytkowników sklepu Mart dużą otwartą przestrzeń. Jest ona widoczna nawet po zamknięciu salonu wystawowego.

Ciężkie betonowe belki pozostają odsłonięte i ozdobione cyfrowymi abstrakcjami wody, które tworzą uspokajające, otaczające, pulsujące światło, przyciągające uwagę publiczności zarówno z korytarza, jak i z ulicy.

Każdy kto wchodzi do środka sieciowego sklepu Mart, uruchamia cyfrową projekcję wyświetlającą się interaktywnie na przeszklonym wejściu do showroomu, dzięki zainstalowanym czujnikom. Wyświetlone światło na przeszkleniach emanuje miękkimi falami, które subtelnie nasilają się wraz ze zwiększonym ruchem pieszym.

Zachęca do interakcji

Aby jeszcze bardziej zachęcić zwiedzających do wejścia do showroomu armatura jest  funkcjonalnie zaprezentowana i zorganizowana w standach ekspozycyjnych w kształcie bumerangu.

Co ciekawe, standy zostały wyposażone w specjalne korytko, które odprowadza wodę. Daje do niepowtarzalne możliwości wypróbowania armatury. Nie tylko jej dotknięcia, ale sprawdzenia, czy jest wygodna w użytkowaniu oraz jak działają zaimplementowane nowe technologie w bateriach łazienkowych marki MOEN.

Zgodnie z koncepcją wirującej wody, każdy zaaranżowanych standów ekspozycyjnych jest zakrzywiony i podświetlony niebieskimi diodami LED, które pasują do cyfrowych projekcji ściennych i kontrastują z białą paletą barw, która dominuje w aranżacji showroomu.

Boczne ścianki showroomu wyłożone są wysokimi i półzamkniętymi wyświetlaczami w celu prezentacji głowic prysznicowych wraz z kabinami, pozostawiając wszystkie inne oprawy na wysokości pasa, aby zapewnić otwarty i niczym nie zasłonięty widok z zewnątrz.

Czytaj także: [FBŁiK] Michał Łój z Deante mówi o ekologicznej świadomości projektowej w branży łazienkowej i kuchennej


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA