Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 13 lis 2018 14:15
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie
Nawet niepowtarzalny design grzejnika może pełnić rolę elementu wizualizacji naszej marki. Fot. Kermi
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie

Chyba nikt nie ma wątpliwości, że ekspozycja produktowa jest jednym z najważniejszych decydujących o sprawnym funkcjonowaniu każdego salonu łazienkowego lub ceramiki łazienkowej. Dlatego też właściciele i zarządcy salonów łazienkowych przykładają ogromną wagę do nienagannej aranżacji, ale też i dość częstej zmiany boksów ekspozycyjnych. Dlaczego ekspozycja jest tak ważna i co możemy zrobić, aby była jeszcze bardziej atrakcyjna?

REKLAMA

Ekspozycja w salonie łazienek to jedno z dwóch – obok Internetu – najczęściej wymienianych źródeł informacji o produktach do wyposażenia łazienek, z którego najchętniej korzystają konsumenci.

– Ekspozycja sklepowa jest więc dla konsumentów wiarygodnym źródłem wiedzy o największym wpływie na decyzję o zakupie produktów do łazienki. Klient potrzebuje tej ekspozycji, żeby podejmować decyzje zakupowe, żeby widzieć jak dany produkt jest zaaranżowany w całym koncepcie łazienkowym – zauważa Marcelin Matusiak, Strategic Insight Manager, GfK Polonia.

Internet staje się tylko wiarygodnym źródłem informacji o produkcie. W wirtualnym świecie, klient nie może dotknąć produktu i sprawdzić jego działania. Może zobaczyć na filmie jak działa, ale nie może zweryfikować jego jakości i trwałości na „własną rękę”. To właśnie ekspozycja inspiruje konsumentów do zmian pokazuje jakie produkty trzeba kupić.

– Według badań rynkowych 75% wszystkich zakupów w branży łazienkowej ludzie zaczynają realizować przed wizytą w salonie łazienkowym. Szukają w sieci rzeczy, które ich interesują, ale decydują się na zakup na podstawie ekspozycji w salonie. Ekspozycja ma podobno największy wpływ na to, co klient kupuje. Tym bardziej, że „jakość” klienci określają, jako wygląd, design – to zachwyca. Zwrócenie uwagi na technikę, technologię, jak na przykład klasa ścieralności, to sprawa trzeciorzędna – dodaje Kamila Radka-Kaletta z działu marketingu firmy Kermi.

Źródło inspiracji

Ekspozycja pełni więc dla konsumentów ważną rolę. Jest źródłem inspiracji i informacji o najnowszych trendach, stylach, wzornictwie i estetyce w łazience. Prezentuje rozwiązania i produkty łazienkowe przestrzennie w konkretnych aranżacjach łazienkowych. Ekspozycja nie tylko więc inspiruje do zmian, jak może być zaaranżowania przestrzeń łazienkową, ale też jest ważnym źródłem informacji o nowościach na rynku, o markach i produktach. W salonie łazienkowym, klient jest w stanie wspólnie z ekspertem ułożyć kosztorys inwestycji (urządzania/remontu swojej łazienki) i w ten sposób stworzyć listę produktów niezbędnych do wyposażenia jego własnej łazienki. Jak powinna być zaaranżowana ekspozycja?

Ekspozycja dobrze zaaranżowana

Tak jak w Internecie największą popularność zdobywają materiały wideo i artykuły, które zawierają ciekawe, użyteczne i istotne z punktu widzenia Internauty informacje, tak i w salonach łazienkowych podstawą jest zaaranżowanie ekspozycji przy użyciu najnowszych i najbardziej designerskich produktów.

Atrakcyjna aranżacja to aranżacja na czasie, zgodnie z obowiązującymi trendami. Dla przykładu powiem, że dziś bardzo modne są wzory imitujące materiały tekstylne, czy płytki imitujące drewno lub beton. To dziś jest trendy. Ciekawe i atrakcyjne połączenie tych produktów w boksie łazienkowym praktycznie gwarantuje, że klient zdecyduje się na zakup właśnie ich. Jeśli boks łazienkowy jest „pełny”, co oznacza także zamontowaną w nim armaturę sanitarną to mamy duże prawdopodobieństwo, że taka kompletna ekspozycja może się podobać klientom – podkreśla Maciej Świątek, prezes zarządu sieci salonów łazienkowych JETA.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA