Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 13 lis 2018 14:15
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie
Nawet niepowtarzalny design grzejnika może pełnić rolę elementu wizualizacji naszej marki. Fot. Kermi
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie
Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie

Chyba nikt nie ma wątpliwości, że ekspozycja produktowa jest jednym z najważniejszych decydujących o sprawnym funkcjonowaniu każdego salonu łazienkowego lub ceramiki łazienkowej. Dlatego też właściciele i zarządcy salonów łazienkowych przykładają ogromną wagę do nienagannej aranżacji, ale też i dość częstej zmiany boksów ekspozycyjnych. Dlaczego ekspozycja jest tak ważna i co możemy zrobić, aby była jeszcze bardziej atrakcyjna?

REKLAMA

Kolejnym bardzo ważnym aspektem jest nie tylko odpowiednie rozmieszczenie oświetlenia ekspozycji ale też i dobór barwy światła padającego na produkty w boksach.

– Zimne barwy oświetlenia, z jednej strony pełną rolę naturalnego światła i jednocześnie lepiej eksponują się w nim nasze produkty. Dobre oświetlenie naszej aranżacji to połowa sukcesu. Dodatki typu ręcznik, obrazek, lustro, mydełko sprawiają wrażenie realności i także wpływają na pozytywny odbiór ekspozycji przez klienta – dodaje Maciej Świątek.

W przypadku salonów łazienkowych warto też stworzyć atmosferę sprzyjającą podejmowaniu decyzji zakupowych przez potencjalnych klientów. Może w tym pomóc pozytywne pobudzanie dodatkowych zmysłów takich jak słuch i węch.

– Zwróćmy także uwagę na muzykę i zapach przy prezentacji naszych produktów. Jest to oczywiście uzupełniająca forma zachęty do pozostania dłużej w naszym salonie, ale każda, następna minuta spędzona przez klienta w takim salonie łazienkowym może przesądzić o decyzji zakupowej – zauważa Prezes zarządu sieci salonów łazienkowych JETA.

Przy aranżacji stref ekspozycyjnych jest też istotne wyczucie miejsca i przestrzeni. I warto pamiętać, że nie obowiązuje tu zasada „im więcej, tym lepiej”. Wręcz przeciwnie zbyt duża ilość produktów na ograniczonej przestrzeni wystawienniczej może przytłaczać potencjalnych klientów i zniechęcać ich do zapoznania się z cała gamą wyposażenia łazienkowego oferowanego w salonie.

– Na koniec zostawmy trochę przestrzeni dla klienta, nie wrzucajmy następnych niepotrzebnych ekspozycji, albo usuńmy starą, która nie przyciąga klientów ze względu na nieaktualną ofertę czy niemodne kolekcje. Więcej wolnej przestrzeni spowoduje, że klient będzie czuł się swobodnie w naszym salonie i ze spokojem będzie mógł wybrać kolekcje dla siebie – podsumowuje Maciej Świątek.

Czytaj także: Forum Dobrego Designu 2018: poznaj prelegentów z branży łazienkowej!


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Piękne aranżacje sa w salonach Bokaro, oglądaliśmy i wiele pomysłów wykorzystam u siebie , zresztą tam też juz kupiliśmy piękne płytki dużego formatu.
    • oneda, 2019-02-26 19:25:29

REKLAMA

REKLAMA