Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Gorące trendy i inspiracje prosto z iSaloni

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 14 maj 2018 10:19
Gorące trendy i inspiracje prosto z iSaloni
Kolekcja Abissi. Fot. Instabilelab

Targi iSaloni 2018 mamy już za sobą, czas na podsumowanie trendów, jakie dominowały na tej corocznej imprezie. Wśród nich znalazł się indywidualizm. Designerzy i producenci, podczas mediolańskich targów, zaprezentowali także ciekawe i oryginalne kolory oraz eksponowali „dyskretny” luksus w aranżacji łazienek.

REKLAMA

Po pierwsze, indywidualizm

Nie jest to nowatorski trend. Producenci polscy, jak i zagraniczni podkreślają że w dobie globalizmu i wszechogarniającego konsumpcjonizmu, klient chce, aby wnętrza nie tylko jego łazienki, ale też i całego domy wyróżniały się i oddawały jego osobowość. Widać to w kolekcjach jakie prezentowali producenci nie tylko wyposażenia łazienek, ale też i kuchni podczas tych mediolańskich targów.

Czytaj także: [Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej

Próbują oni jednak w swoich projektach wznieść ten trend indywidualizmu na jeszcze wyższy poziom, dając konsumentowi coraz większą swobodę i możliwość dokonywania samodzielnych zmian w wystroju łazienek i kuchni, bez konieczności przeprowadzania nieprzyjemnego remontu. 

Producent Ronda Design zaprezentował kolekcje meblościanek Caddy Magnetika, której elementy można zmieniać i przemieszczać zgodnie z własnymi potrzebami i upodobaniem. Fot. Ronda Design
Producent Ronda Design zaprezentował kolekcje meblościanek Caddy Magnetika, której elementy można zmieniać i przemieszczać zgodnie z własnymi potrzebami i upodobaniem. Fot. Ronda Design

Meble z oryginalną fakturą

Fronty mebli łazienkowych oraz wyposażenia łazienkowego wykonane z masywnego drewna wyróżniała ciekawa faktura oraz wzory 3D. Tak jak kiedyś większość producentów płytek ceramicznych prezentowała na targach faktury na płytkach, tak teraz trend ten jest eksponowany w meblach łazienkowych.

Kolekcja Noce producenta ABW. Fot. ABW
Kolekcja Noce producenta ABW. Fot. ABW

Ciepło bijące z dzieł sztuki 

Grzejniki stały się wspaniałymi dziełami sztuki, których teraz nie powstydzi się żaden konsument. Wręcz przeciwnie, producenci i projektanci, chcą abyśmy je eksponowali i prezentowali w swoich wnętrzach. Mamy więc tu całkowite odejście od trendu polegającego na ukryciu lub wkomponowanie grzejnika jako tło naszego wnętrza łazienki lub innego pomieszczenia użytkowego.

Grzejni producenta Scirocco o dźwięcznej nazwie H Donut zaprojektowany przez Lucarelli Rapisarda. Fot. Scirocco
Grzejni producenta Scirocco o dźwięcznej nazwie H Donut zaprojektowany przez Lucarelli Rapisarda. Fot. Scirocco

Baterie pełne złota

Cały czas utrzymuje się popularność satynowej, matowej oraz złotej, ale szczotkowanej armatury łazienkowej. Targi Mediolańskie wzmocniły ten trend, który zaczyna spychać błyszczący chrom w cień.Wciąż popularne są też wykończenia w kolorach złota czy miedzi. W segmencie baterii i słuchawek coraz bardziej zaznacza się ekspansja prostych kolorów: czerni i bieli.

Quadro Design, kolekcja Source PDV. Fot. Quadro Design
Quadro Design, kolekcja Source PDV. Fot. Quadro Design

Celebracja luksusu w łazience

Lapiaz Bathtub. Fot. Maison Valentina
Lapiaz Bathtub. Fot. Maison Valentina

W najnowszych kolekcjach designerzy wykorzystują najbardziej szlachetne i wdzięczne materiały, takie jak: mosiądz, marmur, drewno, szkło i złocenia. Tym wyróżniają się umywalki i wanny segmentu premium. Łazienki wyglądają one wspaniale i szlachetnie, ale nie porażają przepychem i luksusem, ale też nie są wyjątkowo drogie. Powodują, że łazienka wyróżnia się całkowicie i to jest poniekąd pochodna indywidualizmu, której tak poszukują konsumenci urządzając swoje łazienki.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA