Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

[ISH 2019] Światło, kolor i funkcjonalność na stoisku WERiT

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 25 cze 2019 13:01
[ISH 2019]  Światło, kolor i funkcjonalność na stoisku WERiT
Odwiedzający stoisko mogli obejrzeć z bliska przyciski spłukujące spod szyldu JOMO w zróżnicowanej kolorystyce – od soczystej zieleni po intensywną czerwień. Fot. Anna Sołomiewicz
[ISH 2019]  Światło, kolor i funkcjonalność na stoisku WERiT
[ISH 2019]  Światło, kolor i funkcjonalność na stoisku WERiT
[ISH 2019]  Światło, kolor i funkcjonalność na stoisku WERiT
[ISH 2019]  Światło, kolor i funkcjonalność na stoisku WERiT
[ISH 2019]  Światło, kolor i funkcjonalność na stoisku WERiT
[ISH 2019]  Światło, kolor i funkcjonalność na stoisku WERiT
[ISH 2019]  Światło, kolor i funkcjonalność na stoisku WERiT
[ISH 2019]  Światło, kolor i funkcjonalność na stoisku WERiT

Nowości z segmentu instalacji i galanterii łazienkowej podczas tegorocznej edycji targów ISH pokazała firma WERiT. Producent zaskoczył nowymi powierzchniami przycisków spłukujących, oświetleniem w odpływie, a także... samym stoiskiem.

REKLAMA

Podczas tegorocznej edycji targów ISH grupa WERiT tradycyjnie już obecna była w strefie World of Installation Technology w Pawilonie 4, nieco mniej tradycyjne było jednak samo stoisko niemieckiego producenta. Ekspozycja utrzymana w rozpoznawalnych barwach marki miała jeden przyciągający wzrok detal.

Odwiedzający stoisko kontrahenci, potencjalni klienci czy dziennikarze mogli wygodnie zatrzymać się przy wysokich stolikach, którym towarzyszyły barowe krzesła. Blat stolika był jednak wsparty na instalacji wykonanej z... podtynkowych stelaży firmy. Oryginalny sposób prezentacji produktów podkreślał ekspertyzę marki, wyróżniając jednocześnie stoisko na tle konkurencji.

Budowanie Marki JOMO

Jeszcze na początku roku 2019 Artur Reyer, dyrektor WERiT Polska Sp. z o.o. w rozmowie z nami zapowiadał dalsze budowanie marki JOMO i JOMOTech na europejskich rynkach handlowych jako ważny aspekt polityki firmy.

Z pewnością widoczne to było na targach ISH, gdzie firma prezentowała ogromny przekrój bogatej oferty przycisków uruchamiających spłukiwanie do misek w.c. i pisuarów, stelaży podtynkowych, pełną gamę rozwiązań systemów odpływów liniowych, a także promowaną również podczas poprzedniej edycji manualną alternatywę dla elektrycznych toalet myjących, JOMOTech Hygenic.

To ostatnie rozwiązanie, w przeciwieństwie do większości produktów z tej kategorii, nie wymaga wykonania podłączeń elektrycznych. Sterowanie bidetką odbywa się bowiem za pomocą armatury podtynkowej montowanej obok miski toaletowej, w sposób manualny co zapewnia możliwość użytkowania w każdym momencie.

Galanteria łazienkowa na najwyższym poziomie

Odwiedzający stoisko mogli obejrzeć z bliska przyciski spłukujące spod szyldu JOMO w zróżnicowanej kolorystyce – od soczystej zieleni po intensywną czerwień. Nie zabrakło także produktów w bezapelacyjnie najmodniejszych wariantach kolorystycznych tegorocznej edycji targów: matowej czerni i matowej bieli.

Z perspektywy czasu widzimy zmiany trendów i designu w wyposażeniu łazienek, a w szczególności w formie wyposażania łazienek, które idą w kierunku pełnej minimalizacji i uniwersalności – zauważał Artur Reyer, dyrektor WERiT Polska.

Swoistą ciekawostką i absolutnym nowum wzorniczym był natomiast nowy przycisk JOMO AVANTGARDE LUX, którego wykończenie stanowi obicie z pikowanej skóry. Przycisk jest ciekawą propozycją do łazienek hotelowych oraz przestrzeni urządzonych w charakterze salonu kąpielowego. Już w trakcie trwania targów ISH zainteresowanie nowinką wyrażali goście z krajów Bliskiego Wschodu, Rumunii, Czech Słowacji, Bośni i Hercegowiny.

Poprzez prezentacje produktowe jak i ciężką pracę, WERiT jest coraz silniejszy na innych rynkach handlowych, dzięki działaniom oddziału polskiego i wsparciu zagranicznej fabryki w Niemczech – przekazuje Dyrektor Generalny Artur Reyer.

Światło w strefie prysznica

Podczas targów ISH firma zaprezentowała również nowy model odpływu ściennego z technologią świetlną LED, który także spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów.

Wykonany w pełni ze stali nierdzewnej odpływ Magic Light będzie ozdobą strefy prysznica nie tylko za sprawą wielobarwnego oświetlenia, które użytkownik może dowolnie dobierać i ustawiać, ale również dzięki różnym wzorom dostępnych maskownic, w tym modnej stali szczotkowanej czy miedzi bądź też w wersji ażurowej, eksponującej efektownie prześwitujące kolorowe światło.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA