Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Kabiny prysznicowe: producenci o trendach rynkowych

  • Autor: Anna Usakiewicz
  • 26 paź 2017 13:24
Kabiny prysznicowe: producenci o trendach rynkowych
Kabiny walk-in montowane na posadzce to jedna z najbardziej przełomowych zmian na rynku kabin prysznicowych w ostatnich latach. Na zdj. kabina walk-in firmy Excellent.
Kabiny prysznicowe: producenci o trendach rynkowych
Kabiny prysznicowe: producenci o trendach rynkowych
Kabiny prysznicowe: producenci o trendach rynkowych
Kabiny prysznicowe: producenci o trendach rynkowych
Kabiny prysznicowe: producenci o trendach rynkowych
Kabiny prysznicowe: producenci o trendach rynkowych
Kabiny prysznicowe: producenci o trendach rynkowych

Materiały, technologie, wzornictwo – w każdym z tych aspektów można odnotować istotne zmiany jakie zaszły w segmencie kabin prysznicowych na przestrzeni ostatnich dwóch dekad. Efekt? Niegdyś mało popularne w polskich łazienkach rozwiązanie dziś jest synonimem nowoczesności strefy kąpielowej.

REKLAMA

Niewątpliwie rynek kabin prysznicowych przeszedł długą drogę. Od modeli półokrągłych montowanych na wysokich brodzikach, ze ściankami bogato zdobionymi wzorami do ultanowoczesnych modeli montowanych na posadzce, o minimalistycznych formach oraz imponujących rozmiarach. Co ciekawe, znacznie większa i wyższa kabina (standardowa wysokość ewoluowała od 170 cm do ponad 200 cm) jest obecnie znacznie mniej eksponowana w przestrzeni łazienki.

Minimalistyczny design i transparentne wypełnienie oraz zredukowane do minimum elementy konstrukcyjne sprawiają, że kabina prysznicowa wizualnie wtapia się w przestrzeń łazienki. Zmienił się sposób montażu kabin, dostępne są nowe innowacyjne kształty, zmiany nie ominęły również samych materiałów. Pojawiły nowe technologie, m.in. w zakresie szkła (powłoki ułatwiające czyszczenie są już standardem!). Współczesna kabina prysznicowa to nowoczesna konstrukcja – zarówno jeżeli chodzi o systemy profilowe jak i zawiasowe.

Analiza

Rozwój technologii, większa świadomość klientów oraz zmieniające się wraz z ewolucją trendów wnętrzarskich oczekiwania. Wszystko to sumuje się dając wynik w postaci oferowanych aktualnie kabin prysznicowych. A jak widzą i z perspektywy czasu oceniają ten proces producenci?

– "Od 25 lat, czyli od początku działalności Excellent ma w swojej ofercie kabiny prysznicowe. Nasza firma jako jedna z pierwszych oferowała kabiny na polskim rynku. A trzeba przyznać, że w tamtych czasach nie były one zbyt popularnym rozwiązaniem" – mówi Marcin Riger, product manager w firmie Excellent. – "Nasza oferta zmienia się właściwie cały czas i trudno ją porównać z tym, co było na początku. Dziś klienci oczekują coraz lepiej dopasowanych rozwiązań i są wymagający. To dobrze. Dlatego nieustannie pracujemy nad ofertą, poszerzając ją o nowe modele, rozmiary, detale."

O ewolucji produktu i nieustannej potrzebie unowocześniania oferty mówi również Małgorzata Jarosik, product manager Geberit, marka Koło. – "Nasze kabiny idą z duchem czasu, podobnie jak konsumenci" – zaznacza. – "Na przestrzeni 20 lat wprowadziliśmy nowe kolekcje i innowacyjne kształty zarówno kabin, jak i brodzików. Zastosowane w nich technologie ułatwiają codzienne użytkowanie oraz czyszczenie. Design jest skoncentrowany nie tylko na wyglądzie, ale także na funkcjonalności produktów."

Nowe kształty, sposoby montażu, otwierania to zasadnicze efekty unowocześniania oferty kabin, którymi mogą pochwalić się producenci. – "Dzisiaj możemy powiedzieć, że jesteśmy ekspertem w dziedzinie kabin prysznicowych i parawanów nawannowych – tak piętnastoletnie doświadczenie firmy Radaway podsumowuje Daniel Roszak, dyrektor techniczny. – "Przede wszystkim poszerzyliśmy ofertę produktową w zakresie kabin, drzwi wnękowych, parawanów nawannowych i brodzików Wprowadziliśmy nowe serie i modele, które stanowią odpowiedź na potrzeby i wyzwania aranżacyjne, z jakimi muszą zmierzyć się klienci. Przykładem mogą być kabiny na podstawie pięciokątnej i z drzwiami składanymi, które stanowią idealną propozycję do małych łazienek."

Trafna analiza rynku oraz gotowość do wprowadzania zmian przesądziły o tym, że obecnie na rynku kabin prysznicowych mamy do czynienia z atrakcyjną ofertą, czułą na globalne trendy i lokalne potrzeby klientów. Producenci stawiają przede wszystkim na jakość i innowacyjność.

Kwestie techniczne

REKLAMA

Komentarze

  • Promocja importu zza wielkiej wody R i NT, taniość B i wszędzie obecny partner serwisu... Dziw, że ktoś jeszcze pyta o zdanie Aquaform, skoro wszyscy wiedzą, że praktycznie go nie ma. Dobry design dla tego, kto zapłaci. Wypisuje się. Nie chce mi się tego czytać. Ciągle to samo...
    • ja, 2017-11-23 10:23:18

REKLAMA

REKLAMA