Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Nowości marki Jomo - proste i uniwersalne

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 30 maj 2017 15:24
Nowości marki Jomo - proste i uniwersalne
Fot. Arkadiusz Kaczanowski
Nowości marki Jomo - proste i uniwersalne
Nowości marki Jomo - proste i uniwersalne
Nowości marki Jomo - proste i uniwersalne
Nowości marki Jomo - proste i uniwersalne
Nowości marki Jomo - proste i uniwersalne
Nowości marki Jomo - proste i uniwersalne
Nowości marki Jomo - proste i uniwersalne
Nowości marki Jomo - proste i uniwersalne

Werit, właściciel marki Jomo, pokazał na targach ISH nowe pomysły jak uczynić łazienkę jeszcze bardziej przystępną i nowoczesną. Marka nie tylko rozwija swoją ofertę, ale wchodzi w nowe obszary asortymentowe jako producent.

REKLAMA

JOMO, jako marka sanitarna grupy WERIT, to specjalista od instalacji sanitarnych, zwłaszcza stelaży podtynkowych. Na tegorocznych targach ISH firma zaprezentowała swoją ekspozycję tradycyjnie już w strefie World of Installation Technology w pawilonie 4.0. Okazała, przestronna ekspozycja w doskonale rozpoznawalnych barwach marki, odwiedzającym dawała możliwość zapoznania się ze znanymi, ale ulepszonymi produktami oraz ciekawymi i zaskakującymi nowościami, które oferuje WERIT

Firma tradycyjnie szuka nowych rozwiązań w segmencie w którym od lat jest ekspertem – stelażach podtynkowych. Jedną z innowacji wprowadzonych w ofercie była zmiana i ujednolicenie wysokości stelaży JomoTech.

"Modele zarówno do misek w.c, pisuarów jak i systemów z funkcją mycia są niższe, a przez to dają więcej możliwości instalacji w różnorodnych lokalizacjach, w tym w remontowanych obiektach" – mówi Artur Reyer, Dyrektor WERIT Polska Sp. z o.o. Nowa wysokość stelaży to 1120 mm, co w porównaniu do poprzednich 1800 mm jest znaczącą zmianą. Co ważne, ta modyfikacja dotyczy wszystkich stelaży w ofercie marki. To także kontynuacja polityki, którą zapoczątkowano na poprzednich targach ISH – wówczas firma postanowiła wprowadzić do obrotu jeden uniwersalny stelaż, który zastąpi dotychczasową ofertę systemów do pisuaru. Celem było uproszczenie i ujednolicenie oferty.

Werit zaprezentował również wciąż udoskonalaną i rozwijaną serią misek w.c. z funkcją bidetu JOMOTech Hygienic. To propozycja inna niż dostępne na rynku produkty z kategorii toalet myjących, gdyż nie bazuje na systemach elektronicznych, ani systemach sensorowych, ale na mechanicznym systemie sterowania. Rozwiązanie pozwala zadbać o higienę w inny niż dotąd sposób, a prostota działania wzbudza zainteresowanie klientów, którzy ciepło przyjęli to rozwiązanie. Produkty z serii JOMOTech Hygienic przyciągają uwagę nienagannym wzornictwem – zarówno owalna jak i kwadratowa miska w.c. w tych systemach są bezkołnierzowe, co zapewnia dodatkowo wysoką jakość spłukiwania i utrzymanie higieny w pomieszczeniach sanitarnych, co w dzisiejszych czasach jest szczególnie przestrzegane przez użytkowników.

Nieodłącznym elementem każdego podtynkowego systemu instalacyjnego są oczywiście płyty spłukujące. Dziś w ofercie Werit jest już ponad 100 modeli, co pozwala dopasować widoczną część spłuczki podtynkowej do niemal każdego stylu wnętrza. 

Jedną z nowości zapowiadanych przez WERIT na najbliższe miesiące są odpływy prysznicowe Marka Jomo wkracza w nowy segment. W ofercie znajdą się zarówno odpływy ścienne, jak również odpływy punktowe oraz liniowe.

WERIT POLSKA Sp. z o.o.
ul. Zachodnia 2B
55-330 Błonie gm. Miękinia
tel. +48 71 336-25-95
werit@werit.pl
www.werit.pl


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA