Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Majad - bateria umywalkowa stojąca, bateria wannowo natryskowa ścienna. / Fot. Ferro

Firma Ferro na konferencji prasowej zorganizowanej 17 maja br. w Warszawie zaprezentowała wprowadzone niedawno na rynek oraz czekające na swoją premierę produkty.

REKLAMA

Zbigniew Gąsior, wiceprezes zarządu oraz dyrektor marketingu firmy Ferro opowiadał o rozwoju firmy oraz jej najbliższych planach. Największą część spotkania zajęła prezentacja nowości w ofercie firmy, które przedstawił Michał Kopeć, product manager Grupy. Wśród prezentowanych nowości znalazły się baterie łazienkowe oraz kuchenne, zlewozmywaki, zestawy natryskowe jak i specjalne rozwiązania ułatwiające wykonywanie instalacji podtynkowej natrysków oraz elementy do układów z kolektorami słonecznymi.

Zaprojektowana przez Marcina Jędrzaka seria baterii „Majad” odznacza się geometrycznymi kształtami oraz solidnym wykonaniem. W serii są zarówno egzemplarze umywalkowe, wannowe, natryskowe, bidetowa jak i zlewozmywakowa. Wszystkie produkty z tej serii będą sygnowane logo projektanta.

Wśród pokazanych przedstawicielom mediów produktów były też wyroby z serii oszczędzającej wodę „VerdeLine”. Jednym z nich jest wyróżniony w konkursie „Łazienka – Wybór Roku 2013” zestaw natryskowy „Doppio”. Produkt wkrótce będzie dostępny w szerokiej dystrybucji (cena powinna zamknąć się w przedziale 170-200 zł), tym samym początkując obecność zestawów natryskowych w grupie produktów oszczędnościowych firmy Ferro. Zestaw będzie sprzedawany w całości, firma na razie nie planuje sprzedaży samych słuchawek.

Grupa zapowiada też mocniejszą aktywność w sieciach społecznościowych – z początkiem tego roku uruchomiono oficjalny FanPage na Facebooku. Aktualności z życia Ferro można śledzić pod adresem http://www.facebook.com/GrupaFerro .


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA