Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów

  • Autor: Aneta Kubasiewicz
  • 16 paź 2017 09:50
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Targi Cersaie 2017. Fot. Azario
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów
Okiem projektanta: Cersaie 2017 przyniosły ugruntowanie panujących trendów

Targi Cersaie co roku w poszukiwaniu inspiracji odwiedzają handlowcy, pracownicy salonów łazienkowych, projektanci i właściciele marek nie wystawiających się w Bolonii. Projektant marki Azario, Aneta Kubasiewicz, dzieli się swoimi wrażeniami z tegorocznej edycji.

REKLAMA

Wsiadając do samolotu odczuwałam podekscytowanie związane ze zbliżającym się wydarzeniem, które przepełnione jest niesamowitym tempem, ale i swego rodzaju magią. Mowa tu o największych targach branżowych Cersaie w Bolonii. Co roku stąpając po czerwonym dywanie przy głównym wejściu towarzyszą mi niezwykłe emocje, które są mieszanką ciekawości, niecierpliwości, ale i dużych oczekiwań.

W tym roku zwrócił moją uwagę sposób prezentacji. Na wielu stoiskach, prostą, aczkolwiek nietuzinkową ozdobą była naturalna roślinność. Kępy traw, zielone kwiaty i bluszcze, stały się wspaniałym tłem dla wzorów płytek ceramicznych, które zgodnie z panującym trendem są w stonowanych kolorach ziemi.

Na targach Cersaie 2017 nie było spektakularnych wdrożeń. Ugruntowały się jeszcze mocniej naturalne, wyciszone kolory szarości, beżu, jak i wzory wiernie oddające urok kamienia naturalnego. Płytki ścienne prezentowane były w przeróżnych strukturach. Nadal bardzo mocnym akcentem jest wzór drewna, który prezentowano w tysiącach układów, tysiącach odcieni i w setkach formatów.

Rysunek drewna na płytce jest już tak autentyczny, że trudno odróżnić go od oryginału, a parametry wytrzymałościowe płytki są niewspółmiernie wyższe od drewna. W czasach kiedy ekologia jest dla nas bardzo istotna, terakota zamiast drewna, staje się naturalnym wyborem.

Trudno nie wspomnieć o dużym formacie płytek lub trafniej byłoby użyć tu określenia płyt. Mocno ugruntował swoją pozycję rozmiar 120x240, a na stoiskach ze sprzętem dla glazurników prezentowano urządzenia i sposób ich cięcia, uchwyty stabilizujące oraz podnośniki do dużych formatów. Metaliczny blask płytki, czy dekoracje w miedzianym kolorze zauważyliśmy w ubiegłym roku i zdążyliśmy już wprowadzić je do marki Azario.

Cersaie, Cevisama i każde inne inspirujące wydarzenie branżowe stanowi wartość dodaną. Piotr Kulazińśki obierając kierunek dla rozwoju marki Azario od początku stawiał duży nacisk na uczestnictwo w takich wydarzeniach, wie, że konieczne jest obserwowanie rynku i reagowanie na zachodzące w nim zmiany. Targi Cersaie poszerzają horyzonty i pozwalają na wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów w Polsce.

Tegoroczna edycja Cersaie była dla mnie wyjątkowa pod wieloma względami. Jeszcze dwa lata temu pojawiliśmy się tam jako anonimowi zwiedzający, dziś marka Azario prowadzona przez Piotra Kulazińskiego jest już jednym z czołowych dostawców dla BLU, największej sieci salonów łazienkowych w Polsce, co za tym idzie, jesteśmy cenionym kontrahentem dla dostawców z Europy.

Wizyta zaowocowała także wyborem kilku wspaniałych kolekcji płytek łazienkowych, nad którymi już ciężko pracujemy.

Co roku wracamy z Cersaie z głowami pełnymi pomysłów i niesamowitą energią, której działania i efekty można stale obserwować.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA