Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Pod okiem królowej Bony

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 27 wrz 2016 13:10
Pod okiem królowej Bony
Hotel Mercure Kraków Stare Miasto / fot. Mercure
Pod okiem królowej Bony
Pod okiem królowej Bony
Pod okiem królowej Bony
Pod okiem królowej Bony
Pod okiem królowej Bony
Pod okiem królowej Bony
Pod okiem królowej Bony
Pod okiem królowej Bony

21 września br. zainaugurował działalność hotel Mercure Kraków Stare Miasto. Wnętrze obiektu jest kolorowe i choć nowoczesne, bezpośrednio nawiązuje do czasu Jagiellonów.

REKLAMA

Charakterystyczna „ściana marki” Mercure, czyli Brand Wall jest wysoka na 4 metry, a jej wzór bezpośrednio nawiązuje do sufitów na Wawelu. Najważniejszym elementem są wiernie skopiowane Głowy Wawelskie, przedstawiające krakowskich mieszczan czasów Jagiellonów.

W lobby hotelowym witają gości portrety dwóch najznamienitszych dam polskiego renesansu, czyli królowych Barbary Radziwiłłówny i Elżbiety Habsburżanki – to powiększenie miniatur
wg Cranacha Młodszego.

W lobby konferencyjnym spotkamy polskich królów, których awangardowe portrety to interpretacja wizerunków z obrazów Jana Matejki. Wykonał je na specjalne zamówienie Sławomir Witkowski, profesor Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.

W salach konferencyjnych uczestnicy spotkań obcują również z renesansem – wzór na tapetach to odwzorowane charakterystyczne dla epoki detale architektoniczne.

Jagiellonowie nie opuszczają gości również w pokojach – ze ścian patrzy na nich królowa Bona i król Zygmunt Stary. To wielkoformatowe wydruki litografii.

A w łazienkach? Nowocześnie i nikt nie patrzy. Biel kontrastuje z modnymi szarymi płytkami z geometrycznym wzorem.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA