Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

×

Szukaj w serwisie

Rozwój marki JOMO nabiera tempa

  • Autor: WERiT Polska
  • 05 wrz 2019 15:55
Rozwój marki JOMO nabiera tempa
Klienci mają do dyspozycji ogromny przekrój bogatej oferty płyt przyciskowych oraz stelaży podtynkowych. Czeka na nich pełna gama rozwiązań systemów odpływów liniowych, oraz ściennych, jak i manualna alternatywa dla elektrycznych toalet myjących, w tym JOMOTech Hygenic w nowych odsłonach. Fot. WERiT Polska
Rozwój marki JOMO nabiera tempa
Rozwój marki JOMO nabiera tempa
Rozwój marki JOMO nabiera tempa
Rozwój marki JOMO nabiera tempa
Rozwój marki JOMO nabiera tempa
Rozwój marki JOMO nabiera tempa
Rozwój marki JOMO nabiera tempa
Rozwój marki JOMO nabiera tempa
Rozwój marki JOMO nabiera tempa

Progres marki JOMO i JOMOTech na europejskich rynkach handlowych jako ważny aspekt polityki firmy. Artur Reyer, Dyrektor Generalny firmy WERiT Polska Sp. z o.o. ukazuje niezwykłą dynamikę rozwoju i progresu sprzedaży.

Warto zauważyć, iż produkty marki JOMOTech rozwijają się z niesamowitą prędkością i powodzeniem. Możemy zakupić coraz więcej nowości marki i to w atrakcyjnych cenach.

Klienci mają do dyspozycji ogromny przekrój bogatej oferty płyt przyciskowych oraz stelaży podtynkowych. Czeka na nich pełna gama rozwiązań systemów odpływów liniowych, oraz ściennych, jak i manualna alternatywa dla elektrycznych toalet myjących, w tym JOMOTech Hygenic w nowych odsłonach.

Manualna alternatywa marki JOMOTech zapewnia użytkownikom komfort i dowolność użycia produktów w każdym momencie. Nie wymaga ona wykonania podłączeń elektrycznych. Sterowanie funkcją Hygienic - bidetką odbywa się za pomocą armatury podtynkowej zintegrowanej z systemem spłukiwania obok miski toaletowej.  

Unikatowy styl łazienkowy

Niepowtarzalne przyciski spłukujące designu marki JOMO dostępne są teraz w zróżnicowanej kolorystyce – od soczystej zieleni po intensywną czerwień. Na miłośników designerskich rozwiązań czeka wiele nowości, tj.: płyty przyciskowe czarne matowe oraz płyty przyciskowe z designerskiej skóry naturalnej - w bezapelacyjnie najmodniejszych wariantach kolorystycznych.

Jednym słowem są to ciekawe rozwiązania na miarę nowoczesnej toalety, jak i oazy SPA. Sprawdzą się one zarówno w łazienkach hotelowych, jak i w przestrzeniach urządzonych w charakterze salonu kąpielowego.

– Łazienka jest to  miejsce, które współcześnie nabiera w naszych domach awangardowego <unikalnego> znaczenia. Dodając do niej słowo innowacyjność odkrywamy świat designu i nowoczesnych rozwiązań technicznych oraz miejsce, które stanowi atrybut naszego domu – zauważył Artur Reyer, Dyrektor Generalny WERiT Polska.

Ciekawostką, która zaskakuje są nie tylko nowe unikatowe płyty przyciskowe, lecz także jeszcze niższe odpływy ścienne o większym przepływie wody, jak i nowoczesnym systemom suchego osyfonowania. Rzadko spotyka się tak designerskie i funkcjonalne rozwiązania.

Ważne jest pewne i higieniczne utrzymanie porządku w naszych łazienkach, co zapewnia system oczyszczania, który jest bezproblemowo montowany i dostępny w korpusie odpływu ściennego jak i liniowego. Zadaniem systemu jest zatrzymanie wszelkich cząstek stałych i ewentualnych zanieczyszczeń, a jego oczyszczenie jest łatwe i szybkie do wykonania przez użytkownika indywidualnego.

Efekty ciężkiej pracy jak i prezentacji produktowych naszego segmentu programowego sprawiły, że WERiT jest coraz silniejszy również na innych rynkach handlowych nie tylko Europy, czy Europy Wschodniej. Wszelkie podjęte działania jak i oczywiście dzięki działaniom oddziału polskiego i protekcji zagranicznej fabryki w Niemczech – przekazuje Dyrektor Generalny Artur Reyer. – Istotny jest dla nas rozwój i umocnienie marki JOMO i JOMOTech na rynku. Rozwijająca się produkcja, dobrze prosperujący system pracy. Wszystko wskazuje na to, że firma będzie potęgować swoje siły – podsumowywał Artur Reyer Dyrektor Generalny WERiT Polska Sp. z o.o, oraz WERiT CZ & SK.

WERIT POLSKA Sp. z o.o.
ul. Zachodnia 2B
55-330 Błonie gm. Miękinia
tel. +48 71 336-25-95
werit@werit.pl
www.werit.pl




Rekomendowane dla Ciebie