Progres marki JOMO i JOMOTech na europejskich rynkach handlowych jako ważny aspekt polityki firmy. Artur Reyer, Dyrektor Generalny firmy WERiT Polska Sp. z o.o. ukazuje niezwykłą dynamikę rozwoju i progresu sprzedaży.
Warto zauważyć, iż produkty marki JOMOTech rozwijają się z niesamowitą prędkością i powodzeniem. Możemy zakupić coraz więcej nowości marki i to w atrakcyjnych cenach.
Klienci mają do dyspozycji ogromny przekrój bogatej oferty płyt przyciskowych oraz stelaży podtynkowych. Czeka na nich pełna gama rozwiązań systemów odpływów liniowych, oraz ściennych, jak i manualna alternatywa dla elektrycznych toalet myjących, w tym JOMOTech Hygenic w nowych odsłonach.
Manualna alternatywa marki JOMOTech zapewnia użytkownikom komfort i dowolność użycia produktów w każdym momencie. Nie wymaga ona wykonania podłączeń elektrycznych. Sterowanie funkcją Hygienic - bidetką odbywa się za pomocą armatury podtynkowej zintegrowanej z systemem spłukiwania obok miski toaletowej.
Unikatowy styl łazienkowy
Niepowtarzalne przyciski spłukujące designu marki JOMO dostępne są teraz w zróżnicowanej kolorystyce – od soczystej zieleni po intensywną czerwień. Na miłośników designerskich rozwiązań czeka wiele nowości, tj.: płyty przyciskowe czarne matowe oraz płyty przyciskowe z designerskiej skóry naturalnej - w bezapelacyjnie najmodniejszych wariantach kolorystycznych.
Jednym słowem są to ciekawe rozwiązania na miarę nowoczesnej toalety, jak i oazy SPA. Sprawdzą się one zarówno w łazienkach hotelowych, jak i w przestrzeniach urządzonych w charakterze salonu kąpielowego.
– Łazienka jest to miejsce, które współcześnie nabiera w naszych domach awangardowego <unikalnego> znaczenia. Dodając do niej słowo innowacyjność odkrywamy świat designu i nowoczesnych rozwiązań technicznych oraz miejsce, które stanowi atrybut naszego domu – zauważył Artur Reyer, Dyrektor Generalny WERiT Polska.
Ciekawostką, która zaskakuje są nie tylko nowe unikatowe płyty przyciskowe, lecz także jeszcze niższe odpływy ścienne o większym przepływie wody, jak i nowoczesnym systemom suchego osyfonowania. Rzadko spotyka się tak designerskie i funkcjonalne rozwiązania.
Ważne jest pewne i higieniczne utrzymanie porządku w naszych łazienkach, co zapewnia system oczyszczania, który jest bezproblemowo montowany i dostępny w korpusie odpływu ściennego jak i liniowego. Zadaniem systemu jest zatrzymanie wszelkich cząstek stałych i ewentualnych zanieczyszczeń, a jego oczyszczenie jest łatwe i szybkie do wykonania przez użytkownika indywidualnego.
– Efekty ciężkiej pracy jak i prezentacji produktowych naszego segmentu programowego sprawiły, że WERiT jest coraz silniejszy również na innych rynkach handlowych nie tylko Europy, czy Europy Wschodniej. Wszelkie podjęte działania jak i oczywiście dzięki działaniom oddziału polskiego i protekcji zagranicznej fabryki w Niemczech – przekazuje Dyrektor Generalny Artur Reyer. – Istotny jest dla nas rozwój i umocnienie marki JOMO i JOMOTech na rynku. Rozwijająca się produkcja, dobrze prosperujący system pracy. Wszystko wskazuje na to, że firma będzie potęgować swoje siły – podsumowywał Artur Reyer Dyrektor Generalny WERiT Polska Sp. z o.o, oraz WERiT CZ & SK.
WERIT POLSKA Sp. z o.o.
ul. Zachodnia 2B
55-330 Błonie gm. Miękinia
tel. +48 71 336-25-95
werit@werit.pl
www.werit.pl