Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Rynek wyposażenia łazienek z szansą na wzrosty

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 22 kwi 2016 11:21
Rynek wyposażenia łazienek z szansą na wzrosty
fot. Anna Raducha-Romanowicz

W opinii organizatorów targów tegoroczna Międzynarodowa Wystawa Łazienek Salone del Bagno pozwala branży łazienkowej z optymizmem patrzeć w przyszłość.

REKLAMA

Łazienka przeszła ostatnio rewolucję zmieniając się z przestrzeni stricte funkcjonalnej w pomieszczenie o charakterze wellness, przeznaczone na relaks. Dlatego też pojawiła się w niej przestrzeń na znaczące innowacje technologiczne i funkcjonalne.

Symbolicznym hasłem segmentu łazienkowego, pod którym odbyła się tegoroczna edycja Salone Del Bagno mogłoby być Bespoke - czyli nazwa kolekcji zaprojektowanej przez Carlo Colombo dla marki Antonio Lupi. Bespoke czyli wykonany na zamówienie, "uszyty na miarę". Indywidualizacja to jedna z głównych aktualnych koncepcji łazienki. Również np. Laufen proponuje użycie materiału SaphirKeramik w sposób kastomizowany.

Inną wybijającą się łazienkową koncepcją, jest według organizatrów łączenie funkcji pratycznych z wellnessowymi z ukierunkowaniem na odbiorcę o zasobniejszym portfelu - tak jak robi to m.in. Dornbracht proponując produkty takie jak Leg Shower czy Comfort Shower, albo Azzurra oferując umywalkę Anfibio. Wellnessowym produktem ekskluzywnym są też np. hammamy Effegibi - wykończone Corianem dzieła "mikroarchitektury".

Na Salone del Bagno była widoczna także koncepcja "łazienki na zewnątrz" - w nawiązaniu do potrzeby bezpośredniego obcowania z naturą. Wielu producentów pokazywało prysznicowe rozwiązania o przeznaczeniu outdoor - kolumny prysznicowe czy nawet kabiny - takie jak Wazebo marki KOS.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA