Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Sposób na ekspozycję: salon łazienkowy jak galeria sztuki

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 16 wrz 2016 10:41
Sposób na ekspozycję: salon łazienkowy jak galeria sztuki
Showroom Graff w Chicago / fot. Graff
Sposób na ekspozycję: salon łazienkowy jak galeria sztuki
Sposób na ekspozycję: salon łazienkowy jak galeria sztuki
Sposób na ekspozycję: salon łazienkowy jak galeria sztuki

Sztuka współczesna i awangardowy wystrój. Nowy sklep firmowy marki Graff w Chicago prezentuje się ekskluzywnie - podobnie jak budynek, w którym się mieści.

REKLAMA

Niedawno otwarty firmowy showroom marki Graff w Chicago jest zlokalizowany w prestiżowym Merchandise Mart. W momencie powstania, czyli w roku 1930, budynek ten był największym na świecie (z 372 tys. metrów kwadratowych powierzchni)  i stanowił własność rodziny Kennedy.

Dziś na parterze budynku mieści się m.in. LuxeHome, ekskluzywny butik z artykułami wyposażenia wnętrz - kuchni, łazienek, znaleźć tam można również płytki, oświetlenie, meble, sprzęt AGD i wiele innych. Właśnie w nim zlokalizowany jest nowy showroom marki Graff.

"Art of Bath" - motyw przewodni showroomu - to pojęcie stworzone dla marki Graff przez projektanta Davide Oppizzi we współpracy z DCube projekt, przedstawione na tegorocznej edycji Salone del Mobile w Mediolanie. Przestrzeń ekspozycyjna salonu reinterpretuje pojęcie sztuki przesuwając w jej stronę postrzeganie projektowania łazienki.

Za projektem "Art of Bath" stoi pasja Emanueli Tavolini, dyrektora sprzedaży Graff na Europę oraz Ziggiego Kuliga, prezesa firmy. Koncept powstał na podstawie inspiracji klasycznymi i kultowymi formami sztuki, które pochodzą z przeszłości i są w nowocześnie zinterpretowane.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni i podekscytowani otwarciem naszego showroomu w LuxeHome - powiedział Ziggy Kulig, prezes Graff. Ten ruch pozwoli naszym klientom prawdziwie doświadczyć naszej marki, a nam lepiej pomóc im w potrzebach projektowych.

Wszystkie ekspozycje w nowym showroomie Graff wyróżniać spójność wizji.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA