Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

[Top Ten] 10 najefektowniejszych showroomów łazienkowych

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 14 lis 2018 10:46
[Top Ten] 10 najefektowniejszych showroomów łazienkowych
Ekspozycje, czy też strefy ekspozycyjne Składu Fabrycznego Marmorin w Warszawie zostały tak rozlokowane, aby klienci czuli się jak w pasażu handlowym, przechodząc główną alejką pomiędzy "wystawami" sklepowymi. Przestrzeń wystawiennicza zaaranżowana jest w stylu loftowym. Fot. Marmorin Skład Fabryczny
[Top Ten] 10 najefektowniejszych showroomów łazienkowych
[Top Ten] 10 najefektowniejszych showroomów łazienkowych
[Top Ten] 10 najefektowniejszych showroomów łazienkowych
[Top Ten] 10 najefektowniejszych showroomów łazienkowych
[Top Ten] 10 najefektowniejszych showroomów łazienkowych
[Top Ten] 10 najefektowniejszych showroomów łazienkowych
[Top Ten] 10 najefektowniejszych showroomów łazienkowych
[Top Ten] 10 najefektowniejszych showroomów łazienkowych
[Top Ten] 10 najefektowniejszych showroomów łazienkowych
[Top Ten] 10 najefektowniejszych showroomów łazienkowych

Prezentujemy 10 najgorętszych i najbardziej oryginalnych polskich, jak i zagranicznych showroomów łazienkowych. Wyróżniają się one nie tylko ciekawymi i funkcjonalnymi strefami łazienkowymi, ale też i nieszablonową koncepcją zaaranżowania przestrzeni ekspozycyjnej.

REKLAMA

Chyba każdy z branży wie i  słyszał, że główną funkcją shoowroomów jest zainspirowanie do wprowadzenia zmian w łazience oraz zaprezentowanie konsumentom te najbardziej funkcjonalne rozwiązania, technologie i zastosowania, szczególnie jeżeli chodzi szeroką gamę produktów z segmentu ceramiki sanitarnej i armatury łazienkowej. 

Niczym nieskrępowana aranżacja

Jednak nie jest chyba żadnym, nowym odkryciem, to że producenci działający w branży łazienkowej decydują się na inwestowanie w budowę i aranżację showroomów łazienkowych. Czemu? Gdyż dają one im wręcz nieograniczone możliwości na prezentację wybranych przez nich produktów sygnowanych tylko ich własną  marką (lub kilkoma własnymi markami). 

Showroom łazienkowy umożliwia producentom niczym nieskrępowaną aranżację całe przestrzeni ekspozycyjnej określoną gamą produktów marki własnej, która się sprawdza szczególnie w przypadku nawiązywania kontaktów i podpisywania umów biznesowych z reprezentantami salonów łazienkowych) dystrybutorów.

W salonie łazienkowym producent jest najczęściej ograniczony przestrzenią oraz formą współpracy i modelem ekspozycji i sprzedaży, jakie odgórnie narzuca mu właściciel salonu (dystrybutor), co nie znaczy, że tego typu rozwiązania się nie sprawdzają.

W showroomie, jak w domu

Producenci decydują się na budowę showroomów, które wyróżniają się nie tylko ciekawymi i funkcjonalnymi strefami produktów łazienkowych, ale też i koncepcją zaaranżowania przestrzeni ekspozycyjnej. A ta może być w zaaranżowana w formie typowego salonu łazienkowego z wydzielonymi strefami produktowymi lub w stylu butikowym. 

Coraz częściej jednak producenci sięgają po kompleksowe i całościowe aranżacje showroomów łazienkowych, zbliżonych, a nawet imitujących przestrzeń mieszkalną. W showroomach łazienkowych znajdziemy nie tylko produkty stricte dedykowane łazienkom, ale też i kuchniom czy salonom. Skąd taki trend?

Otóż naturalne jest że producenci np. ceramiki łazienkowej oraz armatury rozszerzają swoją ofertę na wyroby ceramiczne oraz armaturę, które mają szersze zastosowanie np. salonach czy kuchniach.

Czytaj także: Ekspozycja łazienkowa ma znaczenie


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA