Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

×

Szukaj w serwisie

Wyszukane wzornictwo, premierowe pokazy kolekcji. Tak Cerrad prezentował się podczas tegorocznych Targów Cersaie

  • Autor: Cerrad
  • 02 paź 2018 13:22
Wyszukane wzornictwo, premierowe pokazy kolekcji. Tak Cerrad prezentował się podczas tegorocznych Targów Cersaie
Przestrzeń, nowoczesność, przejrzystość – tak w trzech słowach można opisać stoisko Cerrad o powierzchni 160 m kw., na którym producent zaprezentował zarówno swoje flagowe produkty – kolekcje ULTIME w wykończeniu matowym oraz polerowanym, płytki tarasowe, jak i wiele nowości. Fot. Cerrad
Wyszukane wzornictwo, premierowe pokazy kolekcji. Tak Cerrad prezentował się podczas tegorocznych Targów Cersaie
Wyszukane wzornictwo, premierowe pokazy kolekcji. Tak Cerrad prezentował się podczas tegorocznych Targów Cersaie
Wyszukane wzornictwo, premierowe pokazy kolekcji. Tak Cerrad prezentował się podczas tegorocznych Targów Cersaie
Wyszukane wzornictwo, premierowe pokazy kolekcji. Tak Cerrad prezentował się podczas tegorocznych Targów Cersaie
Wyszukane wzornictwo, premierowe pokazy kolekcji. Tak Cerrad prezentował się podczas tegorocznych Targów Cersaie
Wyszukane wzornictwo, premierowe pokazy kolekcji. Tak Cerrad prezentował się podczas tegorocznych Targów Cersaie
Wyszukane wzornictwo, premierowe pokazy kolekcji. Tak Cerrad prezentował się podczas tegorocznych Targów Cersaie
Wyszukane wzornictwo, premierowe pokazy kolekcji. Tak Cerrad prezentował się podczas tegorocznych Targów Cersaie
Wyszukane wzornictwo, premierowe pokazy kolekcji. Tak Cerrad prezentował się podczas tegorocznych Targów Cersaie

Niezliczona ilość wystawców, inspirujące nowości produktowe, wzornictwo z najwyższej półki, a do tego kreatywna i twórcza atmosfera – to kwintesencja wrześniowych Targów Cersaie. Podczas tak ważnego wydarzenia nie mogło zabraknąć firmy Cerrad.

Bolońska wystawa płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek jest niepowtarzalną okazją do zaprezentowania nowości produktowych, zapoznania się z różnorodnymi spojrzeniami na trendy, design czy wzornictwo, a do tego stanowi bezcenną platformę wymiany doświadczeń i poglądów między producentami, dystrybutorami, projektantami i potencjalnymi klientami.

– Tegoroczna wizyta we Włoszech jest dla nas szczególnie ważna – mówi Tomasz Glegoła, Dyrektor ds. Marketingu. – Targi Cersaie były dla nas zwieńczeniem kluczowych działań – od otwarcia jednej z najnowocześniejszych fabryk na świecie, aż po wprowadzenie na rynek rewolucyjnego formatu płyt gresowych, brandowanych nową marką ULTIME. Dla naszych gości przygotowaliśmy również premierowe prezentacje produktów – szeroką gamę rozwiązań inspirowanych pięknem otaczającego nas świata – dodaje.

Zaproszenie do świata designu

Przestrzeń, nowoczesność, przejrzystość – tak w trzech słowach można opisać stoisko Cerrad o powierzchni 160 m2, na którym producent zaprezentował zarówno swoje flagowe produkty – kolekcje ULTIME  w wykończeniu matowym oraz polerowanym, płytki tarasowe, jak i wiele nowości. Cerrad postawił na minimalizm i kreatywność, zapraszając gości do zaaranżowanej kuchni, salonu i łazienki, co stanowiło doskonały sposób ekspozycji produktów w kontekście poszczególnych wnętrz.

Ogromne wrażenie zrobiła również nasza kompozycja strefy wokół domu, która posłużyła nam do niebanalnej prezentacji płyt tarasowych z kolekcji 2.0 – zauważa Tomasz Glegoła, Dyrektor ds. Marketingu.

Ten swoisty showroom nie tylko czytelnie pokazywał niezwykłe możliwości rozwiązań Cerrad, ale stanowił kreatywną przestrzeń – idealną do inspirujących rozmów. W tej twórczej atmosferze, przedstawiciele firmy chętnie odpowiadali na pytania dotyczące procesu produkcyjnego i projektowego.

Nowości i pokazy przedpremierowe

Producent postawił na wielkie formaty, kolekcje inspirowane naturą oraz płyty tarasowe, które stanowią dopełnienie dotychczasowych rozwiązań dedykowanych wnętrzom.

Wielkoformatowy gres, nawiązujący stylistyką do eleganckiego marmuru i surowego betonu, został zaprezentowany na Cersaie w zupełnie nowych wymiarach.

Rozszerzenie oferty o szeroki wachlarz multiformatów, a tym samym możliwość łączenia wielu wymiarów płyt ULTIME, otwiera przed architektem i klientem ostatecznym zupełnie nowe możliwości projektowe.

Wśród propozycji czerpiących z natury nie zabrakło kolekcji inspirowanych pięknem kamienia i ciepłem naturalnego drewna. Ale to nie wszystko.

Specjalnie na Targi przygotowaliśmy wiele nowości, które jeszcze nie miały swojej premiery rynkowej – mówi Tomasz Glegoła. – Z dumą zaprezentowaliśmy kolekcję długich desek Neiba w niespotykanym dotąd formacie 20x240 cm, nowy wymiar płytek Acero – 20x240 cm oraz płytki gresowe w stylistyce marmuru – kolekcje Thamal, Boca, Vasco i Mandi w formacie 60x120 cm. Do naszych propozycji tarasowych dołączyły zaś płyty Mattina 2.0 w rozmiarach 20x120 cm oraz 40x120 cm, a także inspirowana kamieniem naturalnym kolekcja Belgica 2.0 w formacie 60x60 cm oraz 80x80 cm. Dodatkowo, wsłuchując się w potrzeby projektantów i klientów, wprowadziliśmy do oferty płytki Tassero oraz Mattina w zupełnie nowej klasie antypoślizgowości R11 – podkreśla ekspert Cerrad.

Z uwagi na swój międzynarodowy charakter, Cersaie to impreza o niepowtarzalnym wydźwięku biznesowym. To, co i w jaki sposób jest tu prezentowane, wskazuje kierunki rozwoju całej branży i determinuje jej działania w nadchodzącym sezonie. – Z całą pewnością jesteśmy na niego gotowi – mówi Tomasz Glegoła.

 

 




Rekomendowane dla Ciebie