Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Zobacz jak prezentowało się stoisko marki Laufen na 4DD

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 01 marz 2018 15:24
Zobacz jak prezentowało się stoisko marki Laufen na 4DD
Stoisko Laufen na 4DD, które odbyło się 15-18 lutego, br. Fot. Laufen
Zobacz jak prezentowało się stoisko marki Laufen na 4DD
Zobacz jak prezentowało się stoisko marki Laufen na 4DD
Zobacz jak prezentowało się stoisko marki Laufen na 4DD
Zobacz jak prezentowało się stoisko marki Laufen na 4DD
Zobacz jak prezentowało się stoisko marki Laufen na 4DD
Zobacz jak prezentowało się stoisko marki Laufen na 4DD

Tegoroczna, trzecia już edycja 4DD, która odbyła się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, dobiegła końca. Pośród wystawców, prezentujących swoje produkty nie mogło zabraknąć marki Laufen, światowego lidera w dziedzinie rozwiązań wyposażenia łazienki.

REKLAMA

Przez 4 dni stoisko Laufen dostępne było dla zwiedzających, zarówno profesjonalistów, zainteresowanych nowymi rozwiązaniami, jak i konsumentów szukających funkcjonalnych, estetycznych oraz ekologicznych urządzeń łazienkowych. Na stoisku można było z bliska obejrzeć produkty łączące w sobie zarówno unikatowy design jak i wysoką funkcjonalność.

Nowości Laufen na 4DD

Na tak ważnym wydarzeniu nie mogło zabraknąć ani nowości, ani kolekcji, które wpisały się już w historię marki, zdobywając sympatię i uznanie konsumentów. Obok znanych już serii Kartell by Laufen, VAL, czy Laufen Pro pokazano także premierowe kolekcje.

Podczas tegorocznej edycji 4DD można było obejrzeć najnowszą odsłonę innowacyjnej formuły ceramiki SaphirKeramik – kolekcję Sonar, autorstwa Patricii Uriquioli, wybitnej projektantki, podziwianej na arenie międzynarodowej. Umywalki z tej serii zachwycają niezwykłą finezją i wpisują się w koncepcję nowatorskiego podejścia do łazienki.

Odwiedzający targi mogli po raz kolejny zobaczyć Kartel by Laufen – kolekcję, która cechuje się wyrazistą geometrią ceramicznych brył, łagodzoną przez lekkość transparentnych, kolorowych elementów z tworzywa. Na uwagę zasługują nowości z tej serii – umywalka ścienna wykonana z SaphirKeramik, umywalka stojąca z dekorem, czy zestaw Unik.

Także nagradzana wielokrotnie kolekcja VAL wzbogacona została o okrągłą umywalkę ścienną, miskę WC podwieszaną Rimless z deską wolnoopadającą, a także baterie.

Dużym zainteresowaniem gości cieszyły się rozwiązania Laufen Pro, będące dowodem na to, że dzięki zaawansowanej technologii, wysoka jakość i przystępna cena nie są wykluczającymi się kategoriami. Nie zabrakło także toalety myjącej Cleanet Riva, stanowiącej odpowiedź na zapotrzebowanie konsumentów na najwyższy komfort i higienę.

Najlepsze miejsce do dyskusji

4 Design Days było też niepowtarzalną okazja do dyskutowania na ważne dla branży tematy. W panelu inauguracyjnym: „Design. Design thinking czy design feeling – która droga jest właściwa dla projektowania” wystąpił Jaume Cassanyer Tosques, architekt i menedżer produktu marki Laufen.

Czytaj także: Podsumowanie targów Budma 2018


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA