Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Magazyn "Łazienka" (nr 3/2015) już w sprzedaży

  • Autor: Ryneklazienek.pl
  • 29 cze 2015 09:24
Magazyn "Łazienka" (nr 3/2015) już w sprzedaży
Magazyn "Łazienka" (nr 3/2015) już w sprzedaży
Magazyn "Łazienka" (nr 3/2015) już w sprzedaży
Magazyn "Łazienka" (nr 3/2015) już w sprzedaży
Magazyn "Łazienka" (nr 3/2015) już w sprzedaży
Magazyn "Łazienka" (nr 3/2015) już w sprzedaży
Magazyn "Łazienka" (nr 3/2015) już w sprzedaży
Magazyn "Łazienka" (nr 3/2015) już w sprzedaży
Magazyn "Łazienka" (nr 3/2015) już w sprzedaży
Magazyn "Łazienka" (nr 3/2015) już w sprzedaży
Magazyn "Łazienka" (nr 3/2015) już w sprzedaży
Magazyn "Łazienka" (nr 3/2015) już w sprzedaży
Magazyn "Łazienka" (nr 3/2015) już w sprzedaży

Trzecie, już w zasadzie letnie, wydanie magazynu Łazienka trafiło właśnie do sprzedaży. A w nim raporty rynkowe, prezentacje technologii i trendów oraz porady dla sprzedawców.

REKLAMA

Przed Państwem już właściwie letnie wydanie magazynu „Łazienka”. Kończąca się w czerwcu wiosna przyniosła nam m.in. raporty spółek giełdowych podsumowujące miniony rok rozliczeniowy. Przyglądamy się z bliska co raportują firmy związane z branżą łazienkową – Rovese, Ferro, Polcolorit, Nowa Gala i Internity. Sprawdzamy jaki był dla nich rok 2014, czy przyniósł większe przychody i zyski.

Poruszamy również temat być może trochę wakacyjny – dotyczący sponsoringu sportowego. To zjawisko obecne również w naszej branży. Firmy łazienkowe angażują się we wspieranie sportowców i promocję poprzez sport głównie w lokalnych środowiskach. Jak to robią – można dowiedzieć się z artykułu „Emocje i lokalność”. 

W naszym nowym dziale dotyczącym segmentu handlowego zastanawiamy się, jak sprzedawać toalety i deski myjące – produkty, które wydają się być dzisiaj w rynkowej ofensywie, a które mogą przysporzyć handlowcom trudności z prezentacją klientowi i doborem technik sprzedaży.

Warto zajrzeć również do naszego działu „rozmowy Łazienki”. W bieżącym numerze na naszych łamach wypowiada się Dariusz Antczak podsumowując 25 lat obecności na rynku Deante, rok działalności Polskiej Grupy Ceramicznej ocenia Seweryn Kartkowski, a o planach Grupy Armatura po przejęciu Aquaformu mówi Piotr Witkowski.

W dziale wiadomości znają Państwo natomiast relację ze spotkania pod hasłem Studio Dobrych Rozwiązań, które zorganizowaliśmy w maju w Lublinie. 

Zanim na dobre rozpocznie się sezon urlopowy - zachęcamy Państwa do lektury!

Najnowszy (trzeci w tym roku) numer znajdziecie Państwo w naszym Salonie Prasowym oraz w salonach sprzedaży w całej Polsce.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA