Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

2015 był dobrym rokiem dla Duravitu

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 13 maj 2016 12:06
2015 był dobrym rokiem dla Duravitu
fot. Duravit

Grupa Duravit podsumowała rok 2015. Wzrost przychodów, 11 nowych produktów wprowadzonych na rynek, inwestycje w fabrykach i nowe technologie - pozwalają ocenić go pozytywnie.

REKLAMA

W 2015 przychody Grupy Duravit przekroczyły po raz pierwszy 400 mln euro, a z wpływami netto 432.3 milionów euro i wzrosły o 10,7 procent w porównaniu z rokiem poprzednim. Rozwój firmy był spowodowany dobrymi wynikami na międzynarodowych rynkach eksportowych: USA, Wielkiej Brytanii, Arabii Saudyjskiej, Hiszpanii i regionów w Afryce Północnej i Chinach.

Ponadto 2015 przyniósł Duravitowi ponadprzeciętny sukces na niemieckim rynku krajowym.

Wszystkie 11 zakładów produkcyjnych marki rozlokowanych na całym świecie pracuje na pełnych obrotach. Duravit zainwestował też w nową fabrykę w Chinach oraz w istniejące zakłady produkcyjne. Przykładowo zakłady w Hornberg i Meissen mają nowe linie odlewnicze i dalsze innowacje technologiczne są realizowane.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA