Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

20 lat "Łazienki": Rozwój e-handlu

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 24 sie 2016 09:51
20 lat "Łazienki": Rozwój e-handlu
fot. Shutterstock

Sprzedaż internetowa w przeciągu ostatnich lat silnie wpłynęła na kształt rynku wyposażenia łazienek. Zgodnie z naszymi archiwami, pierwsza fala szturmu internetowych sprzedawców miała miejsce w latach 2005-2007 i o tamtej pory liczba internetowych sklepów z wyposażeniem łazienek przyrasta.

REKLAMA

Trudno oszacować ich łączną liczbę – w roku 2012 pisaliśmy, że sklepów internetowych oferujących wyposażenie łazienek jest ok. 500. Dziś obok sklepów, które są samodzielnymi podmiotami, funkcjonują również e-sklepy punktów detalicznych – większość dużych salonów łazienkowych operuje również w sieci. Własne sklepy internetowe posiadają też markety i dyskonty budowlane.

A w branży łazienkowej wciąż nie brakuje opinii, że e-commerce negatywnie wpływa na kształt rynku, choć ilość wyposażenia łazienkowego dystrybuowana poprzez kanał internetowy nie jest znacząca. Jednak poziom generowanych w internecie marż ma wpływ na ceny w kanale tradycyjnym.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA