Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

6 prostych kroków do promocji salonu łazienkowego w Walentynki

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 14 lut 2018 08:47
6 prostych kroków do promocji salonu łazienkowego w Walentynki
Realizacja marketingowych pomysłów na wykorzystanie Walentynek w promocji biznesu to inwestycja, która przysłowiowo zwróci się nawet w dłuższym czasie. Fot. Pexels

Walentynki to radosne i sympatyczne święto, które obchodzi duża część Polaków, czyli potencjalnych klientów także salonów łazienkowych. Dzień zakochanych może być więc świetną okazją do promocji biznesu lub przynajmniej stworzenia odpowiedniej atmosfery zachęcającej klientów do podjęcia decyzji zakupowych. Dlatego też proponujemy kilka pomysłów na 14 lutego, które możecie wprowadzić w ten dzień do salonu.

REKLAMA

Realizacja marketingowych pomysłów na wykorzystanie Walentynek w promocji biznesu to inwestycja, która przysłowiowo zwróci się nawet w dłuższym czasie.

Miłe gesty w stronę klienta, niecodzienna aranżacja przestrzeni wystawowej na pe weno zaprocentują i spowodują że konsumenci zapamiętają nasz salon i wykażą większą lojalnością wobec twojej  firmy.

Te drobne promocje i dekoracje mogą sprawić, że twój salon łazienkowy wyróżni się na tle konkurencji, Na co zwrócić więc uwagę?

Po pierwsze, dekoracje

To pierwsza rzecz, o której warto pomyśleć i zaplanować wcześniej. Nie nakłaniamy was do przesadnej inwestycji w zakup drogich ozdób i gadżety.

Wystarczą skromne akcent takie jak bukiety różowo-czerwonych kwiatów, drobne ozdoby takie jak świeczki, serduszka, płatki róż udekorują produkty także delikatna zmiana oświetlenia (jeżeli to możliwe) i stworzą niepowtarzalny charakter ekspozycji salonu. Niewielkim kosztem można wykonać proste i ładne ozdoby także własnoręcznie.

Polecamy serwis Pinterest, gdzie znajdziecie mnóstwo inspiracji jak ozdobić produkty łazienkowe takie jak wanny: http://bit.ly/2En9zC9

Oferta specjalna dla par

Tak wiemy, że to typowy standardowy chwyt marketingowy, ale powiedzmy szczerze - najczęściej o zakupie wanny, umywalki czy brodziku decydują wspólnie właśnie pary. Stwórz specjalną ofertę np. z 10% zniżką na określone produkty dla dwojga w salonie łazienkowym. Warto więc przygotować taką ofertę wspólnie z pracownikami salonu, tak aby informowali potencjalne pary o korzystnych promocjach.

Nie zapomnij o “singlach”

Dla osób, które nie mają z kim spędzić Walentynek, to może być niezbyt optymistyczny dzień. Ale to może być szansa na rozweselenie tego segmentu klientów. Stwórz lub wyślij zaproszenie dla singli do salonu i zaproponuj promocje na określone produkty, tak aby zachęcić ich do spędzenia dłuższego czasu w salonie.

Salon na słodko

Wystaw na recepcji lub na przy stanowisku sprzedażowym pudełko czekoladek lub ciasteczek w kształcie serca. Ciasteczka lub czekoladki możesz kupić w pierwszym lepszym sklepie w lub  piekarni i podać je w udekorowanym pudełku lub koszyczku.

Nie zapomnij zachęcać swoich pracowników do poczęstunku i przypomnieć przy tej okazji o specjalnie przygotowanych promocjach Walentynkowych. Ten miły gest gwarantuje 100% skuteczność w wywołaniu uśmiechu na twarzy klienta i stworzeniu atmosfery zachęcającej do podejmowania decyzji zakupowych w twoim salonie.

Zarażaj sympatią w social media

Przygotuj miły tekst Walentynkowy wraz z pracownikami twojego salonu, tak aby wyrazić swoją sympatię wobec przybyłych w tym dniu klientów.

Ewentualnie możesz też zlecić wcześniej wykonanie tematycznej grafiki lub po prostu zrób zdjęcie przygotowanych dekoracji Walentynkowych w salonie łazienkowym. Zamieść taki komunikat na swoim firmowym profilu na Facebooku lub wyślij emailem.

Zawsze planuj z głową

Pamiętaj aby dokładnie wcześniej zaplanować wszystkie walentynkowe (i nie tylko walentynkowe) przedsięwzięcia.

Należy przemyśleć dokładnie czas trwania promocji oraz dekoracje salonu. Nie zapomnij przede wszystkim o sprawnej komunikacji, tak aby każdy klient miał szansę dowiedzieć się wcześniej jakie promocje przygotowaliście na dzień Walentynek.

Czytaj także: Cevisama 2018 – to były rekordowe targi pod każdym względem 

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA