Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Bloger - akwizytor czy ambasador marki?

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 19 paź 2015 21:47
Bloger - akwizytor czy ambasador marki?
fot. Flickr, GotCredit

Współpraca z blogerami to wciąż zyskująca na popularności forma działań marketingowych. Firmy łazienkowej jednak niezbyt często korzystają jeszcze z takiej formy aktywności. Czy warto?

REKLAMA

Temat współpracy z blogosferą był jednym z tematów poruszanych podczas szóstej edycji konferencji "Marketing w branży łazienkowej" zorganizowanej przez Stowarzyszenie Łazienka  14 października 2015 r. w hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej.

Prezes aktywy w necie

Konferencję rozpoczęli specjaliści związani z blogosferą. Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl opowiadał o swoim spojrzeniu na marketing w dzisiejszych mediach, zwłaszcza o zasadach dobrej współpracy z blogerami. Z humorem i dystansem do branży, w której sam aktywnie działa, przedstawił zalety i wady kooperacji ze współczesnymi celebrytami i specjalistami, którzy swoją markę budują przede wszystkim w sieci. Nie zabrakło podpowiedzi, jak być aktywnym w internecie Prezesem, czy twórczo reagować na kryzysy komunikacyjne związane z naszą marką.

Świat serwisów społecznościowych czy internetowych usług dyktuje nowe formy komunikacji. Przykład? Zdjęcie na Instagramie lepiej prezentuje się gdy jest skadrowane do kwadratu, a fakt, że wyświetlane są np. na ekranie telefonu, skłania do rezygnacji z rozbudowanych aranżacji na rzecz eksponowania detalu.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA