Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Bricomarché wdroży nowe pomysły na sprzedaż

  • Autor: Urszula Koronczewska
  • 23 marz 2015 11:10
Bricomarché wdroży nowe pomysły na sprzedaż
Wdrożenie funkcjonalnych i nowoczesnych konceptów sprzedaży jest jednym z kluczowych projektów Bricomarché. / fot. Grupa Muszkieterów

Grupa Muszkieterów przedstawiła plany rozwoju, obejmujące zarówno nowe lokalizacje i koncepcję sprzedaży. Pierwsze sklepy zbudowane w oparciu o przedstawione na konferencji rozwiązania powstaną na początku 2016 r.

REKLAMA

18 marca br., w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie odbyła się konferencja Grupy Muszkieterów, do której należy również sieć Bricomarché. Przedstawiono na niej plany rozwoju, obejmujące zarówno nowe lokalizacje, jak i nową koncepcję sprzedaży. Pierwsze sklepy zbudowane w oparciu o zaprezentowane rozwiązania otwierane będą na początku 2016 r.

Bricomarché wprowadzi powiększone formaty dla placówek przejętych po sieci NOMI oraz dla rozbudowujących się własnych punktów sprzedaży.

Przejęcie części lokalizacji po supermarketach NOMI oraz coraz częściej pojawiająca się potrzeba rozbudowy istniejących supermarketów spowodowały konieczność opracowania konceptu dla powierzchni handlowej przekraczającej 2.000 m kw. Pierwsze elementy nowego konceptu zostały wprowadzone w dwóch placówkach przejętych po konkurencji.

Sala sprzedaży podzielona została na dwa „światy”: świat „przyjemności”, złożony z działów dekoracja i ogród oraz świat „potrzeby” z działem budowanie i majsterkowanie. Równolegle opracowany został oszczędny koncept Eko dla nowych supermarketów Bricomarché.

Poza zmodernizowanym wizerunkiem oraz nowymi gamami produktów, w sieci sklepów typu „dom i ogród” mają zostać wprowadzone rozwiązania, które podniosą ich funkcjonalność i pozwolą na obniżenie kosztów eksploatacji przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego standardu.

- Wdrożenie funkcjonalnych i nowoczesnych konceptów obu sieci jest aktualnie jednym z naszych kluczowych projektów i na tym zamierzamy się skupić w tym roku. Dzięki zastosowaniu stalowej konstrukcji sali sprzedaży i murowanej części socjalnej Muszkieterom uda się osiągnąć optymalizację kosztów budynków Bricomarché i obniżyć je o około 30% – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalny Centrali Bricomarché.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA