Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Digitalizacja przyszłością salonu łazienkowego

  • Autor: Ryneklazienek.pl/RZ
  • 28 cze 2016 15:44
Digitalizacja przyszłością salonu łazienkowego
Zakupy są silnie promowane przez systemy LCD, które umożliwiają wyświetlanie reklam i promocje produktów w wielu wcześniej niedostępnych miejscach lub w sposób, który nie zapewnią tradycyjne formy promowania i marketingu. Fot. Ideal Standard

Mówi się, że uwaga jest „twardą walutą naszych czasów”. Innymi słowy nigdy wcześniej nie było tak trudno, aby zwrócić na siebie uwagę, a przede wszystkim ją zachować. A taj jest niezbędna by umożliwić sprzedaż nowych produktów w sklepach, także salonach łazienek.

REKLAMA

Dzięki technologii konsument staje się nieprzewidywalny, mniej lojalny, a coraz bardziej świadomy w podejściu do swoich zakupów.

Konsument „technologiczny” to konsument bardziej wybredny, bo o wiele lepiej orientuje się w tym, co zyska kupując u konkurencji. Właściciele lub zarządzający salonami łazienek powinni zrozumieć jak ważna jest obsługa w rzeczywistych salonach.

Bodźce do zakupu

Szybko zmieniające się zachowania zakupowe konsumentów oraz wzrost znaczenia kanału online, maja ogromny wpływ na wygląd sprzedaży detalicznej.

„Konsument jutra” potrzebuje dodatkowych bodźców, aby zajść do sklepu i faktycznie zrobić tam zakupy. Dlatego właśnie bardziej interaktywny salon i jego aranżacja będą coraz bardziej istotne w wielu sektorach handlu, także wyposażenia łazienek.

Wizualny marketing w salonie

 Wizualny projektant marketingu szykuje się dzisiaj do o konsumenta. Marketing cyfrowy zapewnia im niezwykłe możliwości w nietypowych strategiach marketingowych, w wielu nowych i niespotykanych dotąd miejscach (do promowania produktów).

W ten sposób ożywia się całe dzielnice handlowe i zmienia się je w miejsca szalonych atrakcji.

Zakupy są silnie promowane przez systemy LCD (monitory i wyświetlacze), które umożliwiają wyświetlanie reklam i promocje produktów w wielu wcześniej niedostępnych miejscach lub w sposób, który nie zapewnią tradycyjne formy promowania i marketingu. 

Digitalizacja jest niezbędna do rejestrowania nowego doświadczenia i przykucia na dłużej uwagi klienta także tego, który robi zakupy w salonie łazienkowych.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA