Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Digitalizacja przyszłością salonu łazienkowego

  • Autor: Ryneklazienek.pl/RZ
  • 28 cze 2016 15:44
Digitalizacja przyszłością salonu łazienkowego
Zakupy są silnie promowane przez systemy LCD, które umożliwiają wyświetlanie reklam i promocje produktów w wielu wcześniej niedostępnych miejscach lub w sposób, który nie zapewnią tradycyjne formy promowania i marketingu. Fot. Ideal Standard

Mówi się, że uwaga jest „twardą walutą naszych czasów”. Innymi słowy nigdy wcześniej nie było tak trudno, aby zwrócić na siebie uwagę, a przede wszystkim ją zachować. A taj jest niezbędna by umożliwić sprzedaż nowych produktów w sklepach, także salonach łazienek.

REKLAMA

Dzięki technologii konsument staje się nieprzewidywalny, mniej lojalny, a coraz bardziej świadomy w podejściu do swoich zakupów.

Konsument „technologiczny” to konsument bardziej wybredny, bo o wiele lepiej orientuje się w tym, co zyska kupując u konkurencji. Właściciele lub zarządzający salonami łazienek powinni zrozumieć jak ważna jest obsługa w rzeczywistych salonach.

Bodźce do zakupu

Szybko zmieniające się zachowania zakupowe konsumentów oraz wzrost znaczenia kanału online, maja ogromny wpływ na wygląd sprzedaży detalicznej.

„Konsument jutra” potrzebuje dodatkowych bodźców, aby zajść do sklepu i faktycznie zrobić tam zakupy. Dlatego właśnie bardziej interaktywny salon i jego aranżacja będą coraz bardziej istotne w wielu sektorach handlu, także wyposażenia łazienek.

Wizualny marketing w salonie

 Wizualny projektant marketingu szykuje się dzisiaj do o konsumenta. Marketing cyfrowy zapewnia im niezwykłe możliwości w nietypowych strategiach marketingowych, w wielu nowych i niespotykanych dotąd miejscach (do promowania produktów).

W ten sposób ożywia się całe dzielnice handlowe i zmienia się je w miejsca szalonych atrakcji.

Zakupy są silnie promowane przez systemy LCD (monitory i wyświetlacze), które umożliwiają wyświetlanie reklam i promocje produktów w wielu wcześniej niedostępnych miejscach lub w sposób, który nie zapewnią tradycyjne formy promowania i marketingu. 

Digitalizacja jest niezbędna do rejestrowania nowego doświadczenia i przykucia na dłużej uwagi klienta także tego, który robi zakupy w salonie łazienkowych.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA