Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Do strefy prysznica konsumenci poszukują nowych technologii

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 02 wrz 2016 15:23
Do strefy prysznica konsumenci poszukują nowych technologii
fot. Arblu

Zapotrzebowanie na produkty zaawansowane technologicznie napędza koniunkturę na rynku wyposażenia łazienek - w segmencie obejmującym produkty przeznaczone do prysznica.

REKLAMA

Nabywcy tego typu produktów oczekują od nich nie tylko dobrej jakości i ciekawego designu, ale także technologicznych nowinek - elektronicznego sterowania baterii, mechanizmów pozwalających na oszczędności wody itp.

W raporcie dotyczącym rynku brytyjskiego sporządzonym przez firmę  MTW Research można znaleźć informację, że nowe technologie sprawią, iż sprzedaż produktów prysznicowych będzie wzrastać o 10% do 2020 roku. Wzrosty spodziewane  są w segmentach kabin prysznicowych, parawanów i brodzików, ale też w zakresie rozwiązań oferujących "inteligentne" dostarczanie wody, z zaawansowanymi funkcjami.

W raporcie MTW wskazano również, że w 2016 roku zwiększa się dystrybucja produktów w internecie, choć sprzedawcy online rosną w siłę głównie w segmencie ekonomicznym. Według MTW, stanowi to okazję dla specjalistycznych salonów łazienkowych, które oferują bardziej zróżnicowane produkty i usługi o wyższej wartości.

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA