Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Działania marketingowe "na piątkę". Tak to się "robi" w branży łazienkowej!

  • Autor: Katarzyna Masłowska
  • 11 kwi 2019 13:34
Działania marketingowe "na piątkę". Tak to się "robi" w branży łazienkowej!
Niebagatelne jest również budowanie dobrej opinii we własnej branży i wśród architektów oraz projektantów wnętrz. Ciekawą inicjatywą są cyklicznie organizowane konkursy. Dobrym przykładem takiego działania jest chociażby przedsięwzięcie firmy Roca, która organizuje One Day Design Challenge (w 2018 roku po raz pierwszy konkurs odbył się w Polsce w Katowicach w ramach wydarzenia 4 Design Days). Fot. Roca Polska
Działania marketingowe "na piątkę". Tak to się "robi" w branży łazienkowej!
Działania marketingowe "na piątkę". Tak to się "robi" w branży łazienkowej!
Działania marketingowe "na piątkę". Tak to się "robi" w branży łazienkowej!
Działania marketingowe "na piątkę". Tak to się "robi" w branży łazienkowej!
Działania marketingowe "na piątkę". Tak to się "robi" w branży łazienkowej!

Działania wizerunkowe marek, również tych z branży łazienkowej, często skupiają się na zaangażowaniu społecznym. Jest to element marketingu, który odpowiednio komunikowany ma szansę powiększyć zaufanie konsumentów wobec danej firmy i w konsekwencji przełożyć się na ich długotrwałą lojalność.

REKLAMA

Niebagatelne jest również budowanie dobrej opinii we własnej branży i wśród architektów oraz projektantów wnętrz. Ciekawą inicjatywą są cyklicznie organizowane konkursy. Dobrym przykładem takiego działania jest chociażby przedsięwzięcie firmy Roca, która organizuje One Day Design Challenge (w 2018 roku po raz pierwszy konkurs odbył się w Polsce w Katowicach w ramach wydarzenia 4 Design Days).

Jest to konkurs organizowany w celu wspierania młodych architektów i projektantów na wczesnym etapie ich kariery. Dzięki nagrodom młodzi ludzie mogą rozwijać swoją kreatywność i zdobywać doświadczenie w świecie profesjonalistów.

To działanie jest jednym z wielu przedsięwzięć Fundacji Roca We Are Water. Jak widać skojarzenia z wodą i jej rozsądnym gospodarowaniem to często stosowana w branży łazienkowej strategia. Ta organizacja kładzie nacisk na zwiększenie społecznej świadomości problemu dostępności wody oraz uświadamianie opinii publicznej i instytucjom, jak ważne jest wypracowanie nowej polityki gospodarowania tym zasobem.

O roli współpracy ze studentami i uczniami mówi również Tomasz Glegoła: Dużą satysfakcję daje nam także współpraca z młodymi polskimi projektantami. W kwietniu tego roku ruszyła premierowa edycja programu Cerrad Creative Design, podczas której studenci Wydziału Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie poznają tajniki projektowania nowoczesnej ceramiki wykończeniowej. Warto wspomnieć, że najlepsze prace, w zorganizowanym przez nas konkursie na projekt koncepcyjny przestrzeni mieszkaniowej, zostały przez nas zaprezentowane na zakończonej właśnie edycji bolońskich targów Cersaie. – Ponadto ekspert z firmy Cerrad dodaje – Wielką radość sprawiają nam wszelkie działania na rzecz lokalnej społeczności, jak np. współpraca z Zespołem Szkół Zawodowych Nr 2 w Starachowicach, gdzie objęliśmy patronatem uczniów kształcących się w zawodach technik automatyk i technik elektryk. Poprzez opracowywanie programów nauki, organizację zajęć praktycznych, a także doposażenie szkoły w niezbędne pomoce dydaktyczne pragniemy zapewnić uczniom możliwie największe wsparcie rozwoju zawodowego, w oparciu o innowacyjne technologie i dostęp do wiedzy, a także doświadczenia specjalistów naszej firmy.

Budowanie relacji jest kluczowe

Dobrze zbudowana strategia CRM przekłada się też na relacje B2B. Dobry wizerunek firmy wśród klientów i własnych pracowników przekłada się na wiarygodność marki jako partnera biznesowego.

Należy mieć jednak świadomość, że właściwie realizowana strategia marketingu społecznie zaangażowanego może przynieść firmie długotrwałą przewagę konkurencyjną, ale również błędnie przeprowadzona inicjatywa może obrócić się przeciwko jej autorowi i wpłynąć na osłabienie wizerunku. Każda firma, rozważająca realizowanie działań CRM, musi mieć świadomość, że jego istotę stanowi partnerstwo przedsiębiorstwa i organizacji charytatywnej oparte na obustronnych, wymiernych korzyściach.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA