Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:    
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Działania marketingowe "na piątkę". Tak to się "robi" w branży łazienkowej!

  • Autor: Katarzyna Masłowska
  • 11 kwi 2019 13:34
Działania marketingowe "na piątkę". Tak to się "robi" w branży łazienkowej!
Niebagatelne jest również budowanie dobrej opinii we własnej branży i wśród architektów oraz projektantów wnętrz. Ciekawą inicjatywą są cyklicznie organizowane konkursy. Dobrym przykładem takiego działania jest chociażby przedsięwzięcie firmy Roca, która organizuje One Day Design Challenge (w 2018 roku po raz pierwszy konkurs odbył się w Polsce w Katowicach w ramach wydarzenia 4 Design Days). Fot. Roca Polska
Działania marketingowe "na piątkę". Tak to się "robi" w branży łazienkowej!
Działania marketingowe "na piątkę". Tak to się "robi" w branży łazienkowej!
Działania marketingowe "na piątkę". Tak to się "robi" w branży łazienkowej!
Działania marketingowe "na piątkę". Tak to się "robi" w branży łazienkowej!
Działania marketingowe "na piątkę". Tak to się "robi" w branży łazienkowej!

Działania wizerunkowe marek, również tych z branży łazienkowej, często skupiają się na zaangażowaniu społecznym. Jest to element marketingu, który odpowiednio komunikowany ma szansę powiększyć zaufanie konsumentów wobec danej firmy i w konsekwencji przełożyć się na ich długotrwałą lojalność.

REKLAMA

Strategia budowania dobrych relacji prowadzi również do powstania wśród użytkowników produktu ambasadorów danej marki, którzy są źródłem PR i pozytywnie wpływają na obraz firmy w oczach obecnych i potencjalnych nabywców.

W sytuacji, gdy firma nastawia się na inwestowanie w relacje, główna funkcja marketingu nie polega na zidentyfikowaniu, przewidywaniu i zaspokajaniu potrzeb konsumentów tak, by osiągnąć zysk, ale na zidentyfikowaniu tych konsumentów, którzy w długim okresie okażą się źródłem największego zysku i zrozumieniu, jak zdobyć oraz utrzymać ich zadowolenie.

Pamiętajmy, że budowanie relacji z konsumentem jest procesem długotrwałym i wymaga od przedsiębiorstwa dokładnej analizy wielu aspektów: wyzwań, jakie odbiorcy stawiają przed marką, sposobu komunikowania, czy też pozostałych elementów oferty rynkowej.

Uczynienie z marketingu społecznie zaangażowanego filaru polityki marketingowej firmy ma również swoje źródło w ewolucji potrzeb kupujących. Klienci, dokonując zakupu, coraz częściej (świadomie lub nie) kierują się tożsamością marki. Co więcej, w dzisiejszych warunkach rynkowych, gdy większość znanych marek upodabnia się również pod względem wizerunku emocjonalnego, nabywcy zaczynają zwracać szczególną uwagę na „duszę marki”, której powstanie zależy w dużym stopniu od skojarzenia produktu z odpowiedzialnym biznesem.

Czytaj także: Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej: tak było! Zobacz fotorelację!


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA