Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Eksportowy Paradyż

  • Autor: Ryneklazienek.pl
  • 13 gru 2012 13:06
Eksportowy Paradyż
Eksportowy Paradyż
Eksportowy Paradyż
Eksportowy Paradyż
Eksportowy Paradyż
Eksportowy Paradyż

Polskie firmy zdobywają coraz większe uznanie na światowych rynkach. Wśród producentów, dzięki którym hasło „dobre, bo polskie” staje się coraz bardziej znane, można wymienić Ceramikę Paradyż, która od 1999 roku prowadzi działania eksportowe na szeroką skalę. Obecnie odbiorcami jej produktów są konsumenci i dystrybutorzy w prawie 40 krajach świata, którzy doceniają wysoką jakość produktów, atrakcyjne wzornictwo oraz szeroki asortyment elementów dekoracyjnych.

REKLAMA

Kompleksowa oferta produktowa pozwala firmie coraz skuteczniej konkurować z największymi graczami na rynku ceramicznym. Ceramika Paradyż w maju br. została wyróżniona przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych otrzymując tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki” w kategorii Eksporter, jako przedsiębiorstwo propagujące polską gospodarkę oraz osiągające sukcesy na rynkach międzynarodowych w oparciu o wysokie standardy ekonomiczno-finansowe i dobre praktyki biznesowe w kontaktach zagranicznych.

Eksport jest dla Ceramiki Paradyż bardzo ważną częścią polityki handlowej. Firma podejmuje szereg działań skierowanych zarówno do konsumentów, jak i dystrybutorów. Mają one na celu nie tylko promocję produktów, ale również wdrażanie innowacyjnych projektów oraz rozwiązań, które firma oferuje na rynku krajowym, jak i zagranicznym. W 2011 roku Ceramika Paradyż odnotowała 10% dynamikę wzrostu sprzedaży, przy czym udział sprzedaży eksportowej w przychodach ogółem wyniósł 27%. Eksport firmy jest najbardziej rozwinięty na rynkach wschodnich – rosyjskim i ukraińskim. Jednak bardzo obiecująco wyglądały w ubiegłym roku również wyniki w Czechach i na Słowacji, gdzie Ceramika Paradyż była trzecią pod względem sprzedaży firmą zagraniczną.

ROZWÓJ EKSPORTU

Ceramika Paradyż prowadzi na rynkach eksportowych szereg działań, które mają na celu spełnienie oczekiwań najważniejszych grup docelowych. Tworzy nowoczesne rozwiązania wspierające działalność handlową zagranicznych partnerów w celu wypracowania długoterminowej przewagi konkurencyjnej. Kilka lat temu wdrożone zostało oprogramowanie CAD Decor Paradyż. To kompleksowy program do projektowania łazienek oraz wnętrz, w których do aranżacji użyto płytek ceramicznych. Nie tylko pozwala on na dowolne kształtowanie przestrzeni, lecz także oferuje pełną wycenę projektowanego wnętrza, komplet dokumentacji technicznej dla wykonawców projektu oraz zakupującego płytki. Dodatkowo w 2012 roku firma rozpoczęła wdrażanie do najlepszych salonów swoich wschodnich partnerów innowacyjnego rozwiązania, jakim jest Multimedialne Studio Projektowe 3D. Jest to rozwiązanie, które daje projektantowi możliwość zaprezentowania dowolnego wnętrza w wersji 3D z efektem widzenia przestrzennego w wysokiej jakości obrazu oraz z możliwością nanoszenia zmian w trakcie prezentacji. Klient dzięki wirtualnemu spacerowi po swoich pomieszczeniach i możliwości zobaczenia efektu finalnego jest w stanie świadomie podjąć decyzję o zakupie konkretnych płytek ceramicznych.

Firma planuje również w najbliższych latach, rozwój takich narzędzi jak Business Intelligence i badań marketingowych, w celu poprawy zarządzania ofertą produktową i ekspozycją. Nie bez znaczenia są również działania Ceramiki Paradyż, mające na celu dopasowywanie oferty produktowej do wymagań poszczególnych rynków. Znając panujące na nich tendencje, przygotowywana jest oferta produktowa spełniające ich wymogi i oczekiwania. Dlatego też od 2011 roku Ceramika Paradyż intensywnie rozwija swoją markę Premium – My Way Paradyż Group. Są to wyroby ceramiczne łączące najwyższą technologię z artystycznym designem, dedykowane najbardziej wymagającym klientom, ceniącym możliwość eksponowania własnego stylu.

PLANY I KIERUNKI NA PRZYSZŁOŚĆ


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA