Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
×

Szukaj w serwisie

Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne

  • Autor: Deante
  • 10 sie 2018 14:40
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja Deante w warszawskim salonie Leg Sanit. Fot. Deante
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne
Ekspozycja ma znaczenie - Deante stawia na strefy ekspozycyjne

W ciągu ostatnich lat obserwujemy ciągły wzrost sprzedaży internetowej. Pomimo tego ogromna liczba klientów nadal wiernie kupuje w salonach wyposażenia łazienek. Ich wymagania są jednak dużo większe niż jeszcze kilka lat temu. Co zrobić, aby spełnić ich oczekiwania?

Osoby, które kupują wyposażenie bezpośrednio w salonie, przyznają, że taka wizyta ma wiele zalet. Przede wszystkim daje im możliwość dotknięcia produktu, sprawdzenia jego funkcji, zobaczenia realnej wielkości i proporcji. Jednak tradycyjny regał z bateriami i natryskami już nie wystarcza, aby przekonać klienta do zakupu. Dlatego salony coraz częściej inwestują w to, czego nigdy nie da nam internet: w atrakcyjną ekspozycję.

Naturalnym kierunkiem rozwoju stało się pokazywanie produktów w tzw. strefach ekspozycyjnych, czyli dużych powierzchniach, częściowo imitujących rzeczywistą łazienkę, urządzonych estetycznie i z dbałością o szczegóły. Wśród marek, które doceniły zalety tego rozwiązania jest między innymi polski producent wyposażenia łazienek, firma Deante.

Zależy nam na tym, żeby pokazać potencjał i możliwości naszych produktów – mówi Wojciech Drzewiecki, dyrektor handlowy firmy Deante. – W strefie ekspozycyjnej klient może od razu sprawdzić, jak otwierają się drzwi kabiny, czy bateria wygodnie się włącza, czy dziecko sięgnie do umywalki. Ma możliwość zobaczenia w jednym miejscu całych kolekcji: od ceramiki, przez armaturę, po kabinę prysznicową. Wtedy dokładnie widać, jak poszczególne elementy ze sobą współgrają i jak harmonijną całość tworzą. A co najważniejsze, jak nasze produkty będą wyglądały w jego łazience.

Poza tym oferta na rynku jest tak szeroka, że niemożliwe jest zobaczenie i porównanie wszystkiego. Przytłoczeni wręcz nadmiarem możliwości klienci często oczekują od salonu gotowych, kompletnych rozwiązań, które pozwolą im zaoszczędzić czas. Umieszczenie całych kolekcji w strefach ekspozycyjnych jest idealne, bo zachęca do dokonania ostatecznego wyboru tu i teraz.

W ten sposób zamiast żmudnie szukać pojedynczych produktów w internecie, klient może wyposażyć całą łazienkę podczas jednej wizyty w salonie. Może odtworzyć to, co zobaczył, bezpośrednio w swojej domowej przestrzeni. Idąc tym tropem Deante wybudowało strefy łazienkowe już w kilkudziesięciu miejscach w całej Polsce, między innymi w salonach sieci Bokaro, Blu, Cermat, Eurostandard i wielu innych. Do końca roku zostanie otwartych kilka kolejnych – zdradza plany Wojciech Drzewiecki. – Za każdym razem efekty są widoczne właściwie od razu, więc jesteśmy pewni, że to dobry kierunek.




Rekomendowane dla Ciebie