Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Studio Partnerskie Excellent w MG Studio Łazienki & Wnętrza w Wałbrzychu. / fot. Excellent

Firma rozpoczęła proces ujednolicania i wzmacniania wizerunku. Pierwszym i najważniejszym krokiem jest odświeżenie logotypu Excellent. Prowadzone są też prace dotyczące zmiany logotypu Actima oraz popularyzacji marki Axel.

REKLAMA

Decyzja o zmianie logo Excellent wynikała z potrzeby uporządkowania kwestii identyfikacji wizualnej, a także odświeżenia logotypu i lepszego dostosowania go do obecnych trendów.

- Kolejną przesłanką do zmiany był fakt, iż nasza firma prowadzi różnorodne aktywności i materiały poszczególnych gałęzi firmy traktowane były jako odrębne, brakowało w nich spójności. Jesteśmy przekonani, że zmiany do których doszło pomogą nam lepiej budować wizerunek silnej i rozpoznawalnej marki Excellent, a naszym Klientom lepiej zorientować się w naszych działaniach - mówi Marcin Riger, kierownik marketingu Excellent.

- Nowy logotyp Excellent spełnia te same założenia, które stały za powstaniem pierwszego logotypu ponad 20 lat temu. Niesie on ze sobą wszelkie treści, jakie chcieliśmy przekazać i podkreśla charakter naszej firmy. Nawiązuje też do rozpoznawalnego elementu fali, która została obecnie ulokowana w centrum litery „E” - podkreśla Marcin Riger.

Wraz z nowym znakiem przygotowany został system identyfikacji poszczególnych Działów Grupy Excellent (przy pomocy symboli i kolorów). Dzięki temu firma chce podkreślić jedność Excellent Group. 

Wkrótce swoje odświeżenie ma przejść również serwis internetowy firmy.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA