Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Grohe realizuje cele zrównoważonego rozwoju

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 02 sie 2018 12:19
Grohe realizuje cele zrównoważonego rozwoju
W swoim drugim raporcie dotyczącym zrównoważonego rozwoju, marka Grohe informuje o ekonomicznym, środowiskowym i społecznym wpływie swojej działalności biznesowej w latach 2015/2016. Raport wskazuje, że marka realizuje postawione cele dotyczące zrównoważonego rozwoju w stopniu większym niż pierwotnie zakładano. Fot. Grohe

Grohe opublikował właśnie drugi raport dotyczący zrównoważonego rozwoju. To zagadnienie stanowi integralną część strategii marki, która koncentruje się na efektywnym wzroście i obejmuje cały łańcuch wartości, a także wszystkich partnerów, klientów, dostawców i pracowników. Raport wskazuje, że marka realizuje postawione cele dotyczące zrównoważonego rozwoju w stopniu większym niż pierwotnie zakładano.

REKLAMA

W swoim drugim raporcie dotyczącym zrównoważonego rozwoju, marka Grohe informuje o ekonomicznym, środowiskowym i społecznym wpływie swojej działalności biznesowej w latach 2015/2016. Raport wskazuje, że marka realizuje postawione cele dotyczące zrównoważonego rozwoju w stopniu większym niż pierwotnie zakładano.

W 2016 r., marka osiągnęła prawie dwukrotnie lepsze wyniki dotyczące redukcji zużycia wody w porównaniu z rokiem 2013. W tym samym czasie, Grohe zwiększyło również swoją efektywność energetyczną do ponad 14%, chociaż planowany poziom sięgał 9%.

Podobny cel dotyczył ograniczenia emisji gazów cieplarnianych, którą marka Grohe zredukowała aż o jedną czwartą. Ponadto, Grohe dąży do osiągnięcia ambitnego celu, jakim jest zwiększenie efektywności energetycznej do 20%, przy jednoczesnej redukcji śladu węglowego do również 20% – wszystko do 2020 r.

Grohe kontynuuje strategię zrównoważonego rozwoju 360°

Dążenie do najwyższych osiągnięć w zrównoważonym rozwoju jest integralną i istotną częścią strategii Grohe, a poza jakością, technologią i designem, stanowi także główną wartość marki. Grohe konsekwentnie realizuje podejście 360°, które obejmuje w równym stopniu zdefiniowane obszary działalności dotyczące pracowników, dostawców, produktów oraz wpływu społecznego.

Cele Narodów Zjednoczonych – punkt odniesienia dla Grohe

W ramach strategii zrównoważonego rozwoju, Grohe intensywnie skupia się na realizacji 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju Narodów Zjednoczonych (SDG).

Dotyczy to m.in. zapewnienia dostępności do wody i warunków sanitarnych poprzez zrównoważoną gospodarkę zasobami wodnymi, wsparcia wzorców zrównoważonej konsumpcji i produkcji oraz rozwijania sposobów walki ze zmianami klimatycznymi. Będąc częścią LIXIL Group od 2014 r., Grohe dzieli się swoją pasją do realizacji zrównoważonego rozwoju ze wszystkimi członkami grupy.

Wspólnym celem jest m.in. zerowy wpływ na środowisko: do 2030 r., pozytywne oddziaływanie na środowisko produktów i usług LIXIL przewyższy wpływ na nie wszystkich procesów biznesowych grupy.

Innowacyjne produkty integralna częścią SZR

Groheniezwykle duży nacisk kładzie na świadome i zrównoważone wykorzystanie każdej kropli wody. W związku z tym, liczba przyjaznych środowisku produktów, technologii i innowacji stale rośnie.

Dla przykładu, Grohe Blue dostarcza gazowaną, lekko gazowaną i niegazowaną wodę – filtrowaną i schłodzoną można uzyskać bezpośrednio z baterii kuchennej. Opierając się o średnią dotyczącą Unii Europejskiej, to rozwiązanie może pomóc czteroosobowej rodzinie zużyć o 600 plastikowych butelek mniej w skali roku.

Ponadto, badanie przeprowadzone przez niemiecki Uniwersytet Göttingen wskazuje, że system zmniejsza emisję CO2 o ponad 60% w porównaniu do produkcji wody butelkowanej.

5-krotna ilość wody w Jeziorze Bodeńskim oszczędzona

Grohe Sense i system bezpieczeństwa Grohe Sense Guard wprowadzone do sprzedaży w 2017 roku gwarantują, że niewykryte wycieki wody, które stanowią 10% jej zużycia w prywatnych domach, zostaną ujawnione. W przypadku pęknięcia rury, dopływ wody zostaje natychmiastowo odcięty. Z kolei udział baterii umywalkowych z oszczędzającą wodę technologią EcoJoy wzrósł do około 70% (w 2014 r.: 38%).


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA