Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Grohe "zdigitalizuje" wodę? Dowiedz się w jaki sposób

  • Autor: Redakcja Ryneklazienek.pl
  • 16 lut 2018 12:13
Grohe "zdigitalizuje" wodę? Dowiedz się w jaki sposób
Rok 2017 był również rekordowy pod względem nagród w kategorii design, których Grohe otrzymało aż 62. Fot. Grohe
Grohe "zdigitalizuje" wodę? Dowiedz się w jaki sposób
Grohe "zdigitalizuje" wodę? Dowiedz się w jaki sposób
Grohe "zdigitalizuje" wodę? Dowiedz się w jaki sposób

Grohe w 2018 roku planuje skupić się na innowacjach. W nadchodzących miesiącach, marka planuje zacząć korzystać z druku 3D i zacząć testować to rozwiązanie w pilotażowych projektach. W marcu marka zaprezentuje również swoją trzecią kolekcję ceramiczną. Co więcej, trwają pracę nad nowymi projektami, które ujrzą światło dzienne już na targach ISH w 2019 r. Grohe  pojawi się również na targach designu w Mediolanie.

REKLAMA

Strategia Grohe pioniera w dziedzinie digitalizacji, została przedstawiona bardziej szczegółowo 31 stycznia br. podczas spotkania przedstawicieli branży w Schwäbisch Hall w Niemczech, gdzie Michael Rauterkus, dyrektor Grohe, zaprezentował temat „Woda jako źródło w czasach digitalizacji”.

Nowe standardy dla domów przyszłości

Innowacyjne podejście marki widoczne jest we wszystkich projektach Grohe. Podczas targów ISH we Frankfurcie nad Menem, na których spotykają się światowej sławy producenci technologii łazienkowych, grzewczych oraz klimatyzacyjnych, Grohe zaprezentowało liczne nowe produkty, np. inteligentny system kontroli wody Sense and Sense Guard, umożliwiający wczesne wykrywanie uszkodzeń oraz zapobieganie zalaniu.

Kolejnym sukcesem podczas targów ISH była prezentacja najnowszej toalety prysznicowej GROHE. Sensia Arena jest nie tylko najczęściej docenianym produktem w dziedzinie toalet prysznicowych,  ale do tej pory projekt ten otrzymał aż 14 nagród w kategorii najlepszy design.

W minionym roku firma Grohe zaprezentowała pierwszą z trzech kolekcji ceramiki oraz z sukcesem zakończyła proces rozwoju, który zapewnił marce status kompleksowego dostawcy usług łazienkowych.

Rozbudowa zdolności produkcyjnych

Nowe produkty oraz duży popyt na rynku przyczyniły się do rozwoju marki w ubiegłym roku. W konsekwencji, Grohe zaczęło inwestować w nowe ośrodki produkcyjne. We wrześniu, marka rozpoczęła budowę fabryki w niemieckim Lahr, której głównym zadaniem będzie zwiększenie wydolności w chromowaniu płyt z tworzyw sztucznych jak głowice prysznicowe o 70%.

Marka otworzyła w listopadzie nową fabrykę w Tajlandii, która nie tylko jest najbardziej ekologiczną placówką tego typu w południowo-wschodniej Azji, ale zapewniła ponad 800 nowych miejsc pracy. Grohe, we współpracy ze swoim partnerem od 2014 r., czyli japońską korporacją LIXIL, rozwinęła działalność na skalę światową. Sprzedaż w 2017 roku wzrosła siódmy rok z rzędu. 

Czytaj także: Samsung zaprezentował inteligentną pralkę na włoskim Forum Europejskim


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA