Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Grupa Internity w pierwszym kwartale 2016 r. ze stratą netto

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 18 maj 2016 07:26
Grupa Internity w pierwszym kwartale 2016 r. ze stratą netto
fot. Internity

Grupa Internity podała wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2016 roku. Mimo wyższych przychodów niż w analogicznym okresie roku poprzedniego, strata netto była ponad podwójnie większa.

REKLAMA

Przychody za I kwartał 2016 roku wyniosły 22 181 tys. złotych i były wyższe o ok. 4,8 % w stosunku do przychodów za analogiczny kwartał 2015. Za pierwszy kwartał 2016 roku Grupa poniosła stratę netto w wysokości 431 tys. złotych (w analogicznym okresie roku poprzedniego była to strata rzędu 176 tys. zł).

EBIDTA za okres 12 miesięcy od kwietnia 2015 do marca 2016 roku wyniosła ponad 3,6 mln złotych. Spółka zaznacza, że w I kwartale 2016 Grupa zanotowała stratę na różnicach kursowych w wysokości 66 tys. zł, w odpowiednim okresie 2015 roku był to zysk w wysokości 174 tys. zł.

Wzrost sprzedaży nie przełożył się na w pełni wynik z uwagi na obniżające się na rynku marże.
Z uwagi na znaczące obniżenie marż w segmencie, w którym działa Spółka oraz podmioty z Grupy, Zarząd kontynuuje działania związane z modyfikacją modelu biznesowego w celu zapewnienia kompleksowości dostaw produktów do wyposażenia wnętrz (pełne wyposażenie wnętrz). Działania te mają przełożenie na zwiększenie wartości zamówień od pojedynczego klienta oraz zwiększanie się masy marży.

Działania Zarządu Internity były skierowane na realizowanie długoterminowej strategii związanej ze wzrostem udziału w rynku, na którym działa Spółka oraz budowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych (skala zakupów od najważniejszych dostawców - utrzymywanie lub zdobycie pozycji nr 1 w Polsce, crosselling, digitalizacja oferty, umacnianie pozycji w niszach rynkowych, eliminacja przychodów nie budujących przewagi rynkowej).

Grupa Internity rozbudowuje także działalność serwisu online myhome.pl

(źródło: Skonsolidowany raport Grupy Internity za I kwartał roku 2016)


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA