Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Grupa SBS mocno stawia na rozwój marek własnych

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 03 lis 2015 14:00
Grupa SBS mocno stawia na rozwój marek własnych
- Nasze obroty liczone do końca sierpnia wzrosły o 6,5%, cały rok powinien być zamknięty jeszcze większym przyrostem – zdradził Sławomir Maciejewski, prezes SBS Sp. z o.o. / fot. Grupa SBS

- Nasze obroty liczone do końca sierpnia wzrosły o 6,5%, cały rok powinien być zamknięty jeszcze większym przyrostem – zdradził Sławomir Maciejewski, prezes SBS Sp. z o.o. Tegoroczne Spotkanie Roczne Partnerów Grupy SBS było okazją do rozmów o kondycji i planach rozwoju Grupy.

REKLAMA

Tegoroczne Spotkanie Roczne Partnerów Grupy SBS odbyło się 26 września w Zawierciu. Wstępne podsumowanie i prognozy wyników finansowych za ten rok zdradzają, że poziom łącznych obrotów osiągniętych przez Grupę będzie wyższy, niż rok temu – symboliczna bariera miliarda złotych obrotu powinna być więc bez problemu po raz kolejny pokonana. W tym roku póki co słabszy okres Grupa odnotowała w lipcu, gdy nastąpił spadek obrotów. Za to wyjątkowo udany był czerwiec.

Głównym tematem tegorocznej konferencji był rozwój oraz wyniki generowane przez marki własne – Keller, Delfin oraz Nanopanel.

Grzegorz Zuchmański, z-ca dyrektora SBS Sp. z o.o., przedstawił w jaki sposób rozwijany był ten segment w ostatnich kilkunastu miesiącach.

- W 2014 i w 2015 roku w segmencie produktów Marek Domowych postawiliśmy na rozwój artykułów związanych głównie z rynkiem instalacyjnym i grzewczym – podkreślał.

Segment ten notuje bowiem najdynamiczniejsze wzrosty, ma największy sens rynkowy oraz daje możliwości urozmaicenia oferty Grupy.

Ważnym krokiem w obszarze rozwoju Marek Domowych będzie wkrótce rozwój segmentu ogniw fotowoltaicznych – z całym osprzętem niezbędnym do ich instalacji. To zagadnienie przedstawił Tomasz Tomassy, Menadżer Marek Własnych.

W ostatnim czasie doszło też do ujednolicenia strategii marketingowej dla marki Keller, Nanopanel i Delfin – w tym opracowania jednolitej identyfikacji wizualnej dla wszystkich materiałów promocyjnych.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA