Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Handel na sportowo

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 20 kwi 2016 08:00
Handel na sportowo
fot. Anna Kłeczek

Choć to producenci w dominującej części angażują się w promocję poprzez sport (mają ku temu stosowne środki), to także firmy dystrybucyjne coraz śmielej wychodzą z taką formą działań marketingowych oraz społecznych.

REKLAMA

Warszawska firma KIM wspiera Akademię Młodego Piłkarza Warszawa-Radość, która prowadzi bardzo rozwiniętą sekcję piłkarską dla seniorow i młodzieży. Firma sponsoruje także pracę Jana Szczęsnego (brata Wojciecha Szczęsnego z Arsenalu i syna reprezentacyjnego bramkarza Macieja Szczęsnego), który trenuje młodych bramkarzy. Aktywność na tym polu jest dla warszawskiego salonu uzupełnieniem szeregu działań o wymiarze prospołecznym – obok nauki, kultury czy akcji charytatywnych. Stanowią one stały element w funkcjonowaniu firmy.

Salon Estile z Piotrkowa Trybunalskiego z kolei od 2008 roku prowadzi kolarski Estile Racing Team, który specjalizuje się w wyścigach cross-country, maratonach i wyścigach wieloetapowych. W ogóle kolarstwo, to obok biegów chyba najchętniej wspierana przez salony dyscyplina sportowa. Wspierania i uprawiania, bo uczy współpracy w zespole oraz kontroli własnych możliwości. BLU Team Refleks (obecnie Milsport BLU Team) to amatorska grupa kolarska (MTB) składająca się głównie z pracowników firmy Refleks z Białegostoku (w składzie jest też oczywiście Przewodniczący Rady Nadzorczej spółki),

W przypadku polskich firm z branży sanitarnej spektakularnych patronatów nad zespołami grającymi w najsilniejszych ligach nie uświadczymy. Do tego są potrzebne odpowiednio duże pieniądze oraz sportowiec, bądź zespół wart inwestycji. Najbliżej światowego poziomu jest rzeszowski BOZ, który współpracuje z miejscowym klubem siatkarskim Asseco Resovia Rzeszów. Logo firmy widnieje na spodenkach zawodników, którzy regularnie sięgają po mistrzostwo Polski oraz z sukcesami grają w europejskich pucharach.  


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA