Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Internet w działalności firm z branży łazienkowej

  • Autor: Anna Sołomiewicz
  • 21 lis 2017 14:52
Internet w działalności firm z branży łazienkowej
Fot. Pexels/Negative Space

Świadomość roli, jaką w działalności firmy i kształtowaniu jej wizerunku odgrywa Internet jest coraz silniejsza, również wśród firm z branży. W ostatnich latach wiele z nich postawiło na nowe strony internetowe, rozszerzyło dostępne funkcjonalności i aktywnie udziela się w mediach społecznościowych.

REKLAMA

Nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz – to zdanie coraz rzadziej możemy odczytywać jako hiperbolę. We współczesnym, zdigitalizowanym świecie niemal każdy jest użytkownikiem Internetu. Firma, której potencjalny klient nie odnajdzie w sieci w najlepszym wypadku wzbudzi dozę rezerwy – w najgorszym, zostanie całkowicie zignorowana i zapomniana.

Międzynarodowe firmy wiedzą o tym doskonale od lat i śmiało korzystają z wielu kanałów internetowych do kreowania wizerunku. Kojarzona z wyposażeniem łazienek z segmentu premium marka Dornbracht wykorzystuje swoją stronę internetową między innymi do komunikowania potencjalnym klientom inicjatyw kulturalnych, w jakie się angażuje.

– Hasło marki „Culturing Life” odnosi się do wieloletniego zajmowania się tematem przestrzeni życiowych i poszerza fundament wysokich kompetencji w zakresie wzornictwa i wykorzystania wody. Wieloletnie zaangażowanie na polu kultury w ramach Culture Projects stale dostarcza firmie nowych impulsów i pozwala jej zajmować pozycję lidera rynku w zakresie innowacji i technologii w przestrzeni życiowej, jaką jest kuchnia i łazienka. Chcemy, aby nasi Klienci na całym świecie mieli możliwość zapoznania się z tymi informacji, dlatego obecność w internecie jest dla nas bardzo ważna – mówi Honorata Broniowska, przedstawiciel firmy Dornbracht w Polsce. Niemieckie przedsiębiorstwo nie boi się również wykorzystywać urządzeń mobilnych, oferując aplikację Dornbracht App na iPhone'y, skierowaną do architektów i planistów.

Coraz więcej polskich firm z branży umiejętnie wykorzystuje dobrodziejstwa Internetu w swojej działalności i budowaniu wizerunku marki. – Nie wyobrażam sobie, żeby firma Excellent nie funkcjonowała w tak ważnym dziś medium jak Internet – tak odpowiada Marcin Riger, Marketing Manager Excellent SA pytany o rolę Internetu w budowaniu wizerunku. Internet pełni także istotną rolę w polityce innej polskiej firmy, Besco, która od pewnego czasu może się pochwalić nową witryną internetową Besco.eu. – Internet, w ogólnym rozumieniu, to dziś niewątpliwie jeden z ważniejszych kanałów komunikacji z klientami, również tymi potencjalnymi. Powszechna jest opinia, że jeśli Cię nie ma w sieci, nie istniejesz w ogóle – mówi Bożena Maciaszek, marketing manager w firmie Besco.  

Również w przypadku polskich marek obecność w Internecie jest często elementem spójnej polityki firmy, wykorzystującej zarówno nowe media, jak i te tradycyjne, drukowane, a także szeregu innych działań prowadzonych w tzw. „oflajnie”. – To, jak jesteśmy postrzegani przez naszych klientów, stanowi dla nas wartość nadrzędną, stąd równolegle pracujemy nad materiałami drukowanymi oraz online. Od kilku lat sukcesywnie pochylamy się nad spójnością tych materiałów, niezależnie gdzie i jak są prezentowane. Rzecz jasna, każde medium rządzi się trochę innymi prawami, wymaga innego języka, narzędzi, to oczywiste. Ale główna idea zawsze jest taka sama. Zależy nam, by wizerunek Excellent był spójny, a komunikacja z klientem przejrzysta, ułatwiająca mu zapoznanie się z naszą ofertą oraz kontakt z nami –wyjaśnia Marcin Riger.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA