Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Internity poprawia wyniki finansowe

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 15 lis 2016 11:24
Internity poprawia wyniki finansowe
fot. Internity

Przychody wyższe o 5% i większy zysk netto. Internity w trzecim kwartale 2016 ma się lepiej niż w roku ubiegłym. Rozbudowuje ofertę w segmentach oświetlenia i podłóg drewnianych, w których wprowadza marki własne.

REKLAMA

Przychody Internity SA za III kwartał 2016 roku wyniosły 22 181 tys. złotych i były wyższe o ponad 5% od przychodów za III kwartał 2015 roku. W trzecim kwartale 2016 Spółka odnotował zysk netto w wysokości 50 tys. złotych (w porównaniu do 2 tys. zysku netto za III kwartał 2015 roku). EBIDTA za okres 12 miesięcy od października 2015 do września 2016 roku wyniosła ponad 2,4 mln złotych.

Dodatkowo Spółka  podkreśla, że wynik jednostkowy za III kwartał jest obciążony kwotą około 210 tys. złotych, które odpowiadają rozliczeniom w ramach grupy Internity (opłaty za wykorzystywanie znaku towarowego Internity). Spółka w dalszym ciągu ponosi istotne koszty związane ze zmianą modelu funkcjonowania w obrębie całej grupy Internity, jednakże spodziewa się, że mimo tych kosztów, oraz niekorzystnych dla Spółki wahań kursu EUR/PLN zysk netto za cały 2016 rok będzie lepszy niż za rok 2015 .

Spółka oferuje pełne portfolio produktów do wyposażenia wnętrz w obrębie prac remontowych i wykończeniowych. Znacząco zwiększony został dział oświetleniowy oraz podłóg drewnianych. W tych dwóch działach wprowadzone zostały także marki własne, na których spółka spodziewa się wzrostu marż w nadchodzących kwartałach.

Działania Zarządu Internity są skierowane na realizowanie długoterminowej strategii związanej z budowaniem marki IH Internity Home w obrębie produktów premium i luksus owych w branży Dom i Ogród, a także długoterminowych przewag, crossellingu, digitalizacji oferty. Docelowo chce być omnichannel’owym dostawcą pełnych rozwiązań w zakresie wyposażenia i dekoracji wnętrz w branży Dom i Ogród. Stawia na jakość w logistyce (rozbudowa systemów komputerowych i kompetencji zespołu), sprzedaży przez telefon i obsłudze klienta (stały wzrost naszego call center), a także jakość sklepów
offline’owych.

Internity jest dodatkowo właścicielem nieruchomości nie wykorzystywanych w podstawowej działalności o łącznej wartości księgowej prawie 11MLN PLN. Internity planuje zakończyć w IV kwartale podział jednej z nich (18 ha ziemi 30 km od Warszawy) na działki o wielkości około 1000 m2 i rozpocząć proces ich sprzedaży w kolejnych kwartałach. Koszty związane z utrzymywaniem tych nieruchomości oraz przygotowaniem ich do sprzedaży obciążają wynik Grupy.

(źródło: Raport kwartalny Internity SA za III kwartał 2016)


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA