Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Jak sprzedawać miski WC?

  • Autor: Anna Usakiewicz
  • 07 lis 2017 15:22
Jak sprzedawać miski WC?
Zaprojektowana zgodnie z aktualnymi trendami ekspozycja przyciąga uwagę klientów i powala wyobrazić sobie jak te produkty będą wyglądać w ich łazienkach. Na zdj. salon Impero Lublin. Fot. Impero
Jak sprzedawać miski WC?
Jak sprzedawać miski WC?
Jak sprzedawać miski WC?
Jak sprzedawać miski WC?

Strategię promocji i sprzedaży misek w.c. można ująć w kilku kluczowych słowach. To innowacja, informacja i ekspozycja. Jednak realizacja takiego projektu to proces znacznie bardziej złożony, który wymaga zaangażowania zarówno ze strony producenta jak i sprzedawcy.

REKLAMA

Ceramika sanitarna to produkt, który nie jest wymieniany często. Zarówno klienci urządzający łazienkę od podstaw jak i remontujący podejmują decyzje zakupowe raz na kilka lat. Poszukują zatem produktu nowoczesnego i funkcjonalnego. Coraz większe znacznie ma także design wyrobów sanitarnych. – "Ceramika sanitarna to już nie tylko produkt pierwszej potrzeby w łazienkach, który jest postrzegany jedynie przez pryzmat funkcjonalności. Dziś klienci oczekują rozwiązań, które będą łączyć walory użytkowe z nowoczesnym designem wpisującym się w najnowsze trendy" – przyznaje Michał Waltoś; Wspólnik Hydrosolar Podkarpacie i Opiekun Produktu Ceramika Sanitarna w grupie HBH.

Kontakt wzrokowy

Stało się już standardem, że miska w.c. stanowi element kolekcji ceramiki sanitarnej. Często także jest częścią kompletniej serii wyposażenia. Dlatego producenci coraz chętniej nawiązują współpracę ze znanymi projektantami, aby stworzyć produkt o ciekawym, wyróżniającym się designie, który wychodzi na przeciw najnowszym trendom i tendencjom wzorniczym. A produkt sygnowany nazwiskiem znanego projektanta to doskonały sposób, aby wyróżnić się na tle konkurencji. – "Dziś poza funkcjonalnością i nowymi technologiami, stawiamy również na design i to są podstawowe komunikaty, które kierujemy do naszych klientów w materiałach promocyjnych" – mówi Justyna Zborowska, PR & Advertising Manager w firmie Geberit.

– "Projektując miskę w.c. myślimy zarówno o jej funkcji jak i wyglądzie. Na te same rzeczy zwracają uwagę nasi klienci, którzy w swoich łazienkach chcą nie tylko mieć urządzenia sanitarne wyposażone w nowoczesne rozwiązania, ale również pragną, aby stworzona przez nich przestrzeń w łazience była elegancka i nowoczesna oraz sprostała ich oczekiwaniom. Patrząc na trendy, łazienka nie jest już tylko zwykłym pomieszczeniem użytkowym, a eleganckim i designerskim miejscem, w którym spędzamy sporo czasu i którym możemy się pochwalić" – dodaje.

Czy jednak w przypadku misek w.c. design w największym stopniu decyduje o popularności produktu wyrażonej wartością sprzedaży? – "Oczekiwania klientów są bardzo zróżnicowane. Jakość, design, funkcjonalność, ale także utrzymanie czystości, nowoczesne rozwiązania, aspekty ekologiczne, a więc oszczędność wody to cechy, o które pytają klienci" – wylicza Michał Waltoś; Wspólnik Hydrosolar Podkarpacie i Opiekun Produktu Ceramika Sanitarna w grupie HBH.

Siła przyciągania

Na co więc postawić promując ceramikę sanitarną i jak wyróżnić swój produkt na rynku? Rosnące oczekiwania klientów, konkurencja rynkowa, a także specyfika samego produktu w ostatnich latach skłoniły producentów do intensywnego poszukiwania na polu nowoczesnych technologii.

– "To innowacje przyciągają klientów" – przyznaje Justyna Zborowska, PR & Advertising Manager w firmie Geberit. Mając to na uwadze producenci wprowadzają coraz to nowe ulepszenia i coraz bardziej nowatorskie rozwiązania, wśród których warto wymienić m.in. specjalne powłoki zabezpieczające szkliwo przed osadami czy ograniczenie ilości wody potrzebnej do spłukania dzięki specjalnemu ukształtowaniu wnętrza miski. – "Poza względami ekonomicznymi, klienci często zwracają uwagę na argumenty ułatwiające użytkowanie, jak uszlachetnienie szkliwa czy kształty upraszczające dbałość o higienę" – potwierdza Monika Gibes z działu marketingu Max-Fliz.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA