Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Jakie kanały sprzedaży powninien wykorzystywać detalista?

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 16 cze 2016 15:52
Jakie kanały sprzedaży powninien wykorzystywać detalista?
fot. Shutterstock

Aktualne warunki rynkowe wymagają od handlowców, również z branży łazienkowej, elastycznego dostosowywania się do potrzeb klientów. Trzeba mieć o nich wiedzę i umieć się komunikować. I w sklepie stacjonarnym, i w internecie.

REKLAMA

Dziś klient, gdy chce kupić nowy produkt, zazwyczaj najpierw szuka go w internecie, potem czyta opinie w mediach społecznościowych, ale zakupu dokonuje często w sklepie stacjonarnym. Ale bez względu na to, czy decyduje się pojawić w sklepie stacjonarnym, przejrzeć drukowany katalog, skorzystać z oferty online, zadzwonić do contact center czy wreszcie skorzystać z aplikacji mobilnej, oczekuje od danej firmy handlowej spójności na poziomie oferty produktów, cen, promocji i jakości obsługi.

Według ekspertów, dla dzisiejszego detalisty absolutne minimum, oprócz punktów stacjonarnych, to obecnie:

• sklep internetowy w wersji desktop oraz mobilnej, a najlepiej w wariancie responsywnym,

• profesjonalne Contact Center dostępne przez telefon i chat na żywo.

Mile widziane przez konsumentów są również:

• aplikacja mobilna (przynajmniej na Android i iOS), z możliwością śledzenia aktualnej oferty, sprawdzania dostępności produktów i opcjonalnie – zakupów,

• internetowe kioski informacyjne w punktach sprzedaży tradycyjnej.

W przypadku sprzedaży wielokanałowej znaczenie – oprócz oczywiście samej liczby wykorzystywanych kanałów – ma również umiejętne ich łączenie i zapewnienie spójności informacji udzielanych konsumentowi. Ważna jest też możliwość wyboru innego kanału kontaktu na każdym etapie procesu zakupowego i pozakupowego.


REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA