Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Jest 220 Mrówek w Polsce

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 05 maj 2016 11:20
Jest 220 Mrówek w Polsce
Sklep PSB Mrówka w Opolu Lubelskim. / fot. Grupa PSB

Rozrasta się sieć Grupy PSB - w ostatnich dniach powiększyła się o kolejne 5 placówek. Tym sposobem osiągnęła liczbę 220 sklepów w Polsce.

REKLAMA

Nowe placówki otworzono w Chęcinach, Opolu Lubelskim, Malborku, Elblągu i Opatowie. W tym roku zostało już otwartych 15 sklepów i na koniec kwietnia sieć liczy 220 placówek.

- Od wielu lat obserwujemy dobrą koniunkturę w segmencie związanym z remontami oraz utrzymaniem domów w małych miejscowościach. Tak było i w 2015 r. - przychody całej sieci detalicznej, w wyniku wzrostu popytu oraz uruchomienia nowych placówek, wzrosły aż o 22% i osiągnęły poziom 1,3 mld zł. W tym czasie powstało 27 nowych marketów - komentuje Mirosław Lubarski, członek zarządu i dyrektor marketingu Grupy PSB S.A.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA