Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Konkursy promują markę [e-raport]

  • Autor: Magazyn Łazienka
  • 02 gru 2013 22:08
Konkursy promują markę [e-raport]

Magazyn Łazienka przygotował raport specjalny poświęcony konkursom dla architektów i projektantów. Działania konkursowe firmy często wykorzystują do promowania swoich marek. 

REKLAMA

Sprawdziliśmy jak udaje się to czołowym producentom wyposażenia sanitarnego działającym na rynku.

"Design dla łazienki" to przegląd konkursów dla architektów organizowanych w 2013 roku przez firmy oferujące wyposażenie łazienkowe.

Konkursy z jednej strony stwarzają szansę młodym architektom – często jeszcze studiującym – na wykazanie się twórczym potencjałem, również na wzmocnienie ich pozycji na rynku pracy. Z drugiej strony, konkursy mogą być również ciekawym i  skutecznym  narzędziem  marketingowym  firm  producenckich,  które  dzięki  nim wzmacniają rozpoznawalność swych marek wśród projektantów i architektów.

Na  kolejnych  stronach  raportu  znajdą  więc  Państwo  podstawowe  informacje o wybranych przez nas konkursach dla architektów organizowanych w 2013 roku przez firmy oferujące artykuły wyposażenia łazienkowego, w tym również grzejniki. Są to konkursy marki Roca – łącznie z międzynarodowym Jump the Gap, a także konkursy Hansgrohe, Excellent, Vasco i Zehnder. Oczywiście nie mogło również zabraknąć konkursu o najdłuższej historii na naszym rynku – organizowanego przez Sanitec Koło. Przede wszystkim prezentujemy prace laureatów i ich opinie dotyczące konkursowych doświadczeń. Staramy się również spojrzeć na konkursy oczami ich organizatorów.

W raporcie:

galeria prac - z konkursów w 2013 r.,

jak konkurs promuje talenty - wywiad z Jackiem Różyckim z Roca Polska,

konkurs narzędziem marketingu - analiza rynku,

komentarze tegorocznych laureatów,

oferta dla architektów.

 

Pobierz raport: http://publikator.com.pl/pdf/raporty/design_dla_lazienki.pdf


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA