Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Łazienkowe trendy wg Pop Up My Bathroom

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 19 gru 2016 10:26
Łazienkowe trendy wg Pop Up My Bathroom
fot. Pop Up My Bathroom / ISH 2017
Łazienkowe trendy wg Pop Up My Bathroom
Łazienkowe trendy wg Pop Up My Bathroom
Łazienkowe trendy wg Pop Up My Bathroom
Łazienkowe trendy wg Pop Up My Bathroom
Łazienkowe trendy wg Pop Up My Bathroom
Łazienkowe trendy wg Pop Up My Bathroom
Łazienkowe trendy wg Pop Up My Bathroom
Łazienkowe trendy wg Pop Up My Bathroom
Łazienkowe trendy wg Pop Up My Bathroom
Łazienkowe trendy wg Pop Up My Bathroom
Łazienkowe trendy wg Pop Up My Bathroom
Łazienkowe trendy wg Pop Up My Bathroom

Czym jest indywidualizacja? Jakie typy indywidualnych łazienek można wyróżnić? Odpowiedzi na te pytania będzie można znaleźć podczas forum Pop Up My Bathroom zorganizowanego na ISH 2017 wspólnie przez organizatora targów oraz Deutsche Vereinigung eV Sanitärwirtschaft [VDS].

REKLAMA

Pop Up My Bathroom pokaże jak odmiennie może wyglądać łazienka - w zależności od branych pod uwagę tendencji i preferencji użytkownika. Jakie są te łazienkowe trendy? Według Pop Up My Bathroom jest ich osiem.

Łazienka szyta na miarę

Faktem jest, że coraz silniejsza jest w nas dążenie do oryginalności i osiągnięcia samorealizacji. Kiedy dziś mówimy o indywidualnej łazience dzisiaj, nie mamy na myśli ekstrawaganckiego wyposażenia lub wyjątkowo orginalnych pomysłów aranżacyjnych, ale raczej łazienkę, której wygląd i funkcje zostały w pełni dostosowane do potrzeb użytkownika i warunków architektonicznych pomieszczenia.
Forum Pop Up My Bathroom pokaże liczne i różnorodne aspekty indywidualnego projektowania łazienki, które zostaną zaprezentowane na specjalnej wystawie na targach ISH 2017 we Frankfurcie.

Miejsce, które cieszy

Tak naprawdę bez znaczenia jest jaki wariant łazienki wybierze jej użytkownik - stylowo jednorodną, czy łączącą i mieszającą style. Dzięki bogactwie i różnorodności dostępnych na rynku elementów wyposażenia i kastomizacji wielu elementów, każda konfiguracja jest możliwa. Wybór konkretnych produktów stał się kwestią gustu - ponieważ w zasadzie każdy liczący się producent oferuje szeroki wachlarz asortymentowy umożliwiający wykonanie dowolnego rozwiązania aranżacyjnego. również. Przykładem może być technologia piaskowania wzorów na szkle kabin prysznicowych - również tych indywidualnie zaprojektowanych. Duże marki oferują też "kolor na żądanie" dla swoich wanien i urządzeń sanitarnych, a w niektórych przypadkach klient może nawet sam zaprojektować kształt urządzenia.

Nietypowe meble i mnóstwo kolorów

Dla klientów poszukujących rozwiązań wykonanych "na miarę" - przeznaczone są szafy wbudowane w niszach, przegrody, ławki, lub półki, które pokrywają całą ścianę. Wiodący producenci mebli łazienkowych w systemach meblowych oferują niestandardowe elastyczne rozmiarowo rozwiązania. Szczególnie szeroki jest wybór kolorów i możliwych wykończeń.

Najnowocześniejsza technologia

dostosowywanie elementów wyposażenia do konkretnej łazienki nie jest jedynym sposobem na jej indywidualizację. Personalizacja może odbywać się za kulisami - poprzez elektronikę, która steruje armaturą, oświetleniem czy nagłośnieniem w łazience.

Indywidualizacja oznacza całkowite odwrócenie koncepcji, stworzonej p[rzez modernizm - że normalizacja i standaryzacja jest gwarantem postępu i prestiżu. Ta sytuacja stawia producentów i projektantów zaawansowanych produktów łazienkowych przed różnymi wyzwaniami. Stereotypowe myślenie musi być zastąpione inteligentnymi produktami, systemami dostosowywania i ustawicznymi szkoleniami pracowników, tak aby mogli przystosowywać się do indywidualnego klienta. Ale nowe koncepcje są potrzebne. Takie, które do łazienki wprowadzają nasz cyfrowy styl życia, wyzwalają ją z ciasnego gorsetu i otwierają na indywidualne możliwości.

- Temat indywidualizacji w łazience jest nadrzędny wobec ośmiu różnych łazienkowych trendów, które naszym zdaniem będą w przyszłości bardzo wpływowe - mówi Jens J. Wischmann, dyrektor zarządzający VDS. - Z jednej strony istnieją megatrendy jak digitalizacja, zmiany demograficzne lub ekologiczna motywacja zachowań, które mają trwały wpływ na sposób użytkowania i projektowania łazienek. Z drugiej strony, zidentyfikowaliśmy różne trendy na poziomie samego produktu. Przede wszystkim wspierają one bardzo silny rozwój koncepcji łazienki jako przytulnej przestrzeni życiowej. Łazienka staje się też o wiele bardziej modna - dodaje.

Platforma Pop Up My Bathroom od 2009 roku monitoruje trendy w projektowaniu łazienek. Stosując czasami eksperymentalne narzędzia - produkcje fotograficzne czy blogi analizujące wpływ zmian społecznych, aktualnych trendów stylistycznych i innowacji technologicznych na świat łazienki. Badanie publikowane co dwa lata przy okazji targów ISH we Frankfurcie, podsumowuje łazienkowe trendy i jest skierowane do profesjonalistów z branży i konsumentów. Pop Up My Bathroom powstało z inicjatywy Messe Frankfurt oraz niemieckiego Sanitarny Industry Association (Deutsche Vereinigung Sanitärwirtschaft e.V. [VDS]).


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA