Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Marketing zapachowy powoduje wzrost efektywnych decyzji zakupowych

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 25 maj 2015 09:56
Marketing zapachowy powoduje wzrost efektywnych decyzji zakupowych
fot. Shutterstock

Z badań wynika, że 75% naszych codziennych odczuć wywołanych jest zapachami. Osoby przebywające w danym pomieszczeniu, dzięki miłemu zapachowi, pozostają w nim dłużej.

REKLAMA

Przedsiębiorstwa posługujące się marketingiem zapachowym notują wzrost zainteresowania ich produktami i usługami. Marketing zapachowy na stałe dołączył zatem do marketingu audiowizualnego, posługującego się wystrojem oraz odpowiednią oprawą muzyczną wnętrz, w których bywają potencjalni klienci zainteresowani ofertą danej firmy.

Klienci wybierają lokale o przyjemnym, zachęcającym wnętrzu. Dzięki aromatyzacji wyżej oceniają wizerunek danej marki, są bardziej skłonni do zakupów oraz całościowo bardziej zadowoleni z wizyty w sklepie.

Między innymi o marketingu zapachowym była mowa podczas spotkania dla dziennikarzy, które zorganizowała w warszawskiej restauracji Mandala firma Rentokil Initial Polska. Krzysztof Matowski, dyrektor zarządzający firmy oraz Włodzimierz Łoziński, dyrektor sprzedaży zapoznali zgromadzonych dziennikarzy z jej ofertą, na którą – oprócz dyfuzorów do marketingu zapachowego – składają się urządzenia do toalet publicznych i półpublicznych oraz maty wejściowe.

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA