Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Najchętniej kupowane marki brodzików w 2015 r.

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 02 sie 2016 12:35
Najchętniej kupowane marki brodzików w 2015 r.
fot. Deante

Którzy producenci brodzików są najsilniejsi w Polsce? Które marki klienci wybierają najchętniej? Nasz Raport Liderzy Rynku Łazienek ma za zadanie odpowiedzieć na to pytanie.

REKLAMA

Badanie segmentu brodzików dobrze uzupełnia zestawienie dotyczące kabin prysznicowych, które prezentowaliśmy niedawno na naszych łamach. Obecność tych samych marek wskazuje, że klienci często wybierają oba produkty w zestawie.

Zestawienie najchętniej kupowanych marek brodzików może lekko zaskakiwać – ale wskazuje jak w przypadku sprzedaży w salonach łazienek i hurtowniach liczy się dobra relacja na linii producent-handel. Każda z badanych przez nas sieci miała innego lidera sprzedaży – wyraźnie dystansującego pozostałe marki. Widoczne jest to szczególnie w przypadku Deante oraz Schedpol, które dzięki dobrze ułożonej współpracy z sieciami handlowymi zdominowały w nich zestawienia sprzedaży. Sanplast notuje za to równą sprzedaż u każdego z Partnerów naszego raportu, co pozwala mu bez problemu trzymać się na podium (w 2014 roku był druga marką w zestawieniu).

Czołowa trójka notuje niestanne wzrosty, co widać zwłaszcza po Deante – jego udział w rynku rośnie, a sprzedaż skoczyła o kilkanaście procent. W przypadku pozostałych marek są to zmiany kilkuprocentowe.

Można podejrzewać, że obecność jeszcze jednej dużej sieci handlowej w naszym zestawieniu wpłynęłaby na zmiany w obrębie podium. Dlatego należy mieć na uwadze, że Raport Liderzy Rynku Łazienek dotyczy wyłącznie fragmentu rynku – za to bardzo dużego i czołówka marek z zestawienia to na pewno rynkowi liderzy. Zmianie ulec mogłyby jedynie proporcje i - być może - kolejność.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA