Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Najchętniej kupowane marki mebli łazienkowych w 2015 r.

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 09 sie 2016 13:58
Najchętniej kupowane marki mebli łazienkowych w 2015 r.
fot. Cersanit

Którzy producenci mebli łazienkowych są najsilniejsi w Polsce? Które marki klienci wybierają najchętniej? Nasz Raport Liderzy Rynku Łazienek ma za zadanie odpowiedzieć na to pytanie.

REKLAMA

Rynek mebli łazienkowych jest w pewnym sensie powiązany z tym jak wygląda sprzedaż umywalek. Silna pozycja w naszym raporcie dotyczącym mebli łazienkowych marki Cersanit pokrywa się z równie silną pozycją tego producenta w segmencie umywalek. To wskazuje że w obszarze ekonomicznej półki cenowej klienci chętnie wybierają oba produkty w zestawie. I marka Cersanit jest tu marką pierwszego wyboru. Na dodatek w zestawieniu rok do roku jej sprzedaż się zwiększyła o niecałe 10%.

Słabiej wypada za to marka Koło, która już podobną analogią poszczycić się nie może – w badanych przez nas sieciach handlowych sprzedaż tej części portfolio Koła wypada słabiej, niż w przypadku ceramiki. I choć również firma notuje ok. 10% wzrosty to zajmuje trzecią lokatę.

W sieciach, które analizowaliśmy w 2015 roku spadła sprzedaż producentów, którzy specjalizują się w produkcji mebli łazienkowych. Defra oraz Elita notują kilkuprocentowe spadki w liczbie sprzedanych sztuk, ale utrzymują wyraźną przewagę nad resztą stawki..

Pozycja Cersanitu wydaje się niekwestionowana, za to pozostała część tortu rynkowego dzielona jest między Elitę, Koło oraz Defrę – i gdyby liczba respondentów naszego badania byłaby większa niewykluczone, że w tej części zestawienia mielibyśmy przetasowania.

Poza czołową czwórką toczy się wyrównana walka o kilkuprocentowe udziały w rynku – firmy mają bardzo zbliżone poziomy sprzedaży.  


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA