Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Najchętniej kupowane marki wanien w 2015 r.

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 06 lip 2016 09:23
Najchętniej kupowane marki wanien w 2015 r.
fot. Cersanit

Które marki wanien są najsilniejsze w Polsce? Które klienci wybierają najchętniej? Nasz Raport Liderzy Rynku Łazienek ma za zadanie odpowiedzieć na to pytanie.

REKLAMA

W segmencie wanien w Polsce prawie wszystkie marki przedstawione w naszym zestawieniu zanotowały wzrosty sprzedaży – w większości wypadków między 10 a 20%. Ilościowy skok w przypadku marek Cersanit oraz Sanplast był na tyle duży, że pozwolił im zdystansować się od trzeciego w zestawieniu Koła. Sanplast goni Cersanit i zmniejsza dystans w ilości sprzedanych sztuk. A wg danych przesłanych nam przez uczestniczące w badaniu sieci handlowe obie czołowe marki sprzedają dwa razy tyle wanien, co trzecia marka w zestawieniu.

Wyrównana sytuacja jest w drugiej części zestawienia – różnice ilościowe i procentowe są tam nieznaczne. W sieciach które uczestniczyły w badaniu pozytywnie odznacza się wynik Roca, która podwoiła sprzedaż w 2015 roku w segmencie wanien. Dobra strategia pracy z salonami pozwala też firmie Excellent notować wzrosty na poziomie ok. 30% i zachować solidną pozycję w górnej części zestawienia.

JAK POWSTAWAŁ RAPORT

Partnerzy Raportu Liderzy Rynku Łazienek dostarczyli nam na początku roku 2016 dane sprzedażowe pochodzące z ich sieci. Dane były posegregowane na kategorie produktowe, a w ramach każdego zestawienia otrzymaliśmy informacje o liczbie sprzedanych sztuk (wanien, brodzików, umywalek, baterii łazienkowych, etc.) każdej z marek w latach 2014 i 2015. Nie pytaliśmy o wartość sprzedaży. Dokonaliśmy zsumowania wszystkich zestawień i analizy zmian rok do roku. Każdej z marek wyliczyliśmy procentowy udział w ogólnej sprzedaży w danej grupie asortymentowej. Podaliśmy też jaki udział w rynku wg naszego badania, dana firma miała w roku 2014.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Kto sprzedał najwięcej w opisanych sieciach, ten jest na liście. Proszę spytać u Partnerów raportu, jeśli ma Pan wątpliwości. Pozdrawiamy z uprzejmym uśmiechem. Redakcja
    • Redakcja, 2016-07-12 10:36:55
  • Kto płaci ten jest na liście.
    Gdzie Besco?
    • Grzegorz Klimczak , 2016-07-12 09:54:54

REKLAMA

REKLAMA