Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Flickr, Spencer E Holtaway

- Z nowych mediów najchętniej korzystają nie znane marki, ale firmy, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę na rynku - uważa prof. Robert Kozielski z Zakładu Strategii Marketingowych Uniwersytetu Łódzkiego.

REKLAMA

XXI w. zrewolucjonizował komunikację marketingową firm. Do kreowania wizerunku i marki przedsiębiorstwa oraz komunikacji z klientami oprócz tradycyjnych technologii zaczęto wykorzystywać nowe media. Obecnie stanowi to trend.

Nie istnieje model czy wzorzec korzystania z nowych mediów, który zapewni firmie natychmiastowy sukces. 8 lat badań i obserwacji działalności spółek pozwoliło wskazać 4 istotne elementy przyczyniające się do rozwoju przedsiębiorstw. Po pierwsze należy dostrzegać i odkrywać nowe możliwości biznesowe, po drugie – tworzyć interesujące i niepowtarzalne oferty, po trzecie – sprawnie korzystać z narzędzi, którymi dysponuje firma. Czwartym i najważniejszym elementem są ludzie, czyli kultura organizacyjna i lider, który inspiruje, zarządza i ponosi największą odpowiedzialność.

- Firmy muszą korzystać z nowych mediów i się w nich specjalizować, ponieważ jest to tańsze, precyzyjniejsze i daje lepsze efekty – przekonuje prof. Robert Kozielski z Zakładu Strategii Marketingowych Uniwersytetu Łódzkiego. - Wbrew pozorom najchętniej robią to nie znane marki, ale przede wszystkim firmy, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę na rynku bądź działają na nim od niedawna. Wynika to z tego, że nowe media dają nieograniczone możliwości przy niskich nakładach oraz pozwalają kontrolować i monitorować efekty w czasie rzeczywistym. I co najważniejsze, personalizowanie ofert sprawia, że dzięki nowym mediom można dotrzeć do bardzo konkretnych osób. Jest to doskonała szansa dla małych firm, które chcą się wyróżnić i wypromować na tle konkurencji – dodaje ekspert.

(źródło: InfoWire)


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA