Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:    
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Flickr, Spencer E Holtaway

- Z nowych mediów najchętniej korzystają nie znane marki, ale firmy, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę na rynku - uważa prof. Robert Kozielski z Zakładu Strategii Marketingowych Uniwersytetu Łódzkiego.

REKLAMA

XXI w. zrewolucjonizował komunikację marketingową firm. Do kreowania wizerunku i marki przedsiębiorstwa oraz komunikacji z klientami oprócz tradycyjnych technologii zaczęto wykorzystywać nowe media. Obecnie stanowi to trend.

Nie istnieje model czy wzorzec korzystania z nowych mediów, który zapewni firmie natychmiastowy sukces. 8 lat badań i obserwacji działalności spółek pozwoliło wskazać 4 istotne elementy przyczyniające się do rozwoju przedsiębiorstw. Po pierwsze należy dostrzegać i odkrywać nowe możliwości biznesowe, po drugie – tworzyć interesujące i niepowtarzalne oferty, po trzecie – sprawnie korzystać z narzędzi, którymi dysponuje firma. Czwartym i najważniejszym elementem są ludzie, czyli kultura organizacyjna i lider, który inspiruje, zarządza i ponosi największą odpowiedzialność.

- Firmy muszą korzystać z nowych mediów i się w nich specjalizować, ponieważ jest to tańsze, precyzyjniejsze i daje lepsze efekty – przekonuje prof. Robert Kozielski z Zakładu Strategii Marketingowych Uniwersytetu Łódzkiego. - Wbrew pozorom najchętniej robią to nie znane marki, ale przede wszystkim firmy, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę na rynku bądź działają na nim od niedawna. Wynika to z tego, że nowe media dają nieograniczone możliwości przy niskich nakładach oraz pozwalają kontrolować i monitorować efekty w czasie rzeczywistym. I co najważniejsze, personalizowanie ofert sprawia, że dzięki nowym mediom można dotrzeć do bardzo konkretnych osób. Jest to doskonała szansa dla małych firm, które chcą się wyróżnić i wypromować na tle konkurencji – dodaje ekspert.

(źródło: InfoWire)


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA