Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Nowe pomysły na sprzedaż tradycyjną

  • Autor: Arkadiusz Kaczanowski
  • 19 paź 2015 22:07
Nowe pomysły na sprzedaż tradycyjną
fot. Shutterstock

Marketing zapachowy, zmiana podejścia sprzedawców do klienta czy wdrożenie rozwiązań sprzedażowych z innych segmentów rynku to rozwiązania, które mogą przysłużyć się poprawie wyników sprzedażowych tradycyjnych salonów łazienek.

REKLAMA

Mimo naporu ze strony sprzedaży internetowej to tradycyjne salony mają wciąż wiele argumentó by przyciągać i utrzymać u siebie klientów. O tym, jak budować nowoczesny salon łazienek i sklep z wyposażeniem domu rozmawiano podczas szóstej edycji konferencji "Marketing w branży łazienkowej" zorganizowanej przez Stowarzyszenie Łazienka  14 października 2015 r. w hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej.

Siła zapachu

Nina Szymczak, Managing Director w firmie Scentsations opowiadała o możliwościach zastosowaniach marketingu zapachowego w salonach łazienek. Temat wzbudził duże zainteresowanie uczestników.

- Branża łazienkowa to czysta karta, jeśli mowa o wykorzystaniu marketingu zapachowego. Jednak branża wnętrzarska, w tym meblowa, już z takich rozwiązań w handlu korzysta – podkreślała prelegentka.

Według przytoczonych przez Ninę Szymczak badań świadome wykorzystanie zapachu w salonie sprawia, że o 19% wzrasta chęć do kontaktu klientów ze sprzedawcami. Specjalistka opowiadała o zasadach i technikach dobierania zapachów do celów marketingowych. Stosowane aromaty muszą być oczywiście dobierane kontekstowo, zgodnie z wizerunkiem i pozycjonowaniem marki. Muszą być wprowadzane stopniowo – tak by na każdym etapie kontrolować ich wpływ na klientów. Co ważne – takie rozwiązania mogą być stosowane zarówno w boksach ekspozycyjnych, ale też w innych strefach, np. w miejscu pracy projektanta.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA