Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej

  • Autor: Anna Sołomiewicz
  • 10 maj 2018 12:56
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
Frekwencja na V. Forum Branży Łazienkowej dopisała. W hotelu Sheraton zebrało się ok. 350 przedstawicieli branży. Fot. Marek Misiurewicz
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej
[Podsumowanie] Rekordowa frekwencja na Forum Branży Łazienkowej

Podobnie jak jego poprzednie edycje, również tegoroczna edycja Forum Branży Łazienkowej zebrała w Warszawie liczne grono osób działających w branży. Wśród 350 uczestników naszej imprezy znaleźli się między innymi projektanci wnętrz, producenci wyposażenia łazienek oraz przedstawiciele salonów łazienkowych.

REKLAMA

17 kwietnia br. w warszawskim hotelu Sheraton odbyła się V. Edycja Forum Branży Łazienkowej – jedynego takiego wydarzenie w skali całego kraju w całości poświęcone branży łazienkowej.

Liczne dyskusje

Szczególnymi gośćmi byli ambasadorzy luksusowej marki łazienkowej Maison Valentina, którzy do Warszawy przybyli aż z Portugalii. W prezentacji inaugurującej imprezę Soraia Costa oraz Sergio Oliveira opowiadali o historii marki oraz ekskluzywnych, ręcznie wykonywanych pod jej szyldem produktach.

Przedstawiciele luksusowej marki wzięli również udział w panelu otwierającym wydarzenie – dyskusji pt. Łazienka premium – przyszłość pod znakiem innowacyjnej łazienki, która nie tylko cieszy oko, ale jest komfortowa i ekologiczna. Była to pierwsza z aż trzech dyskusji towarzyszących Forum w tym roku! Program merytoryczny został bowiem poszerzony w stosunku do ubiegłorocznej edycji o dodatkowy panel dyskusyjny.

Podczas panelu Design: rynek będzie ewoluował w stronę dobrego wzornictwa rozmawiano o roli jaką odgrywa nazwisko projektanta przez nazwą produktu czy wpływach międzynarodowych targów na ofertę producentów. Z kolei punktem wyjścia dla dyskusji zatytułowanej Łazienka 50+ - jak przygotować rynek na demograficzną rewolucję były tak istotne zagadnienia jak straszenie się społeczeństw i dostępność architektoniczna współczesnych łazienek, zarówno dla seniorów jak i osób niepełnosprawnych. W panelach dyskusyjnych udział wzięli cenieni projektanci, przedstawiciele producentów wyposażenia łazienek i eksperci z wielu dziedzin.

Wśród nich znaleźli się: Łucja Janik, architekt, współwłaściciel, Rubicon Architektura i Projektowanie Wnętrz; Marcelin Matusiak, ekspert ds. badań konsumenckich, GfK Polonia; Rafał Przygocki – Marmorin Design; Piotr Wełniak, designer; Aleksandra Gwiazdowska, współwłaściciel, Wirex, generalny przedstawiciel marki Dallmer; Michał Łój, Product Manager i projektant, Deante; Adam Płotnicki, sales manager area Poland, Winkiel; Jarosław Bogucki, ekspert z zakresu dostępności architektonicznej; Fundacja Integracja; Adam Bronikowski, współwłaściciel, Hola Design; Maciej Jaworski, dyrektor zarządzający, Hewi Polska; Małgorzata Radziszewska, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, działaczka społeczna, autorka opracowań o problematyce osób z niepełnosprawnościami; Tomasz Słomka, architekt, CEO, TOKA+Home; Justyna Smolec, architekt wnętrz, Justyna Smolec Architektura&Design. Dyskusje moderowali: Zbigniew Urbański, pasjonat technologii, tester i kolekcjoner gadżetów, prezenter telewizyjny; Anna Sołomiewicz, redaktor prowadząca magazynu Łazienka i portalu Łazienka.pl oraz Justyna Łotowska, redaktor naczelna magazynu Łazienka oraz portali Lazienka.pl i Ryneklazienek.pl.

Merytoryczne prelekcje

Oprócz inspirujących dyskusji, uczestnicy Forum mieli również okazję wysłuchać licznych prezentacji prelegentów. Redakcja portalu Rynekłazienek.pl i magazynu Łazienka przygotowała zestawienie top 100 największych graczy branży łazienkowej, do której odniosła się Karolina Wesołowska z Ceramiki Paradyż, firmy plasującej się na czele zestawienia według osiągniętych przychodów. Obie prezentacje były częścią cyklu Wyzwanie – dobra koniunktura.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA