Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Polcolorit w 2015: zmiana wizerunku, nowy program sprzedaży oraz odmieniona oferta

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 01 kwi 2016 08:55
Polcolorit w 2015: zmiana wizerunku, nowy program sprzedaży oraz odmieniona oferta
Siedziba firmy Polcolorit / fot. Polcolorit

Polcolorit podsumował rok 2015. Firma podała wyniki finansowe za ten okres oraz swe najważniejsze działania, w tym wprowadzenie Stref Ceramiki Marconi.

REKLAMA

Przychody Polcoloritu w roku 2015, od pierwszego stycznia do 31 grudnia, wyniosły 50,6 mln złotych i były większe o 5,8% niż w roku 2014, w analogicznym okresie (wyniosły wtedy 47,9 mln zł). Zysk netto Polcoloritu w 2015 roku ukształtował się na poziomie 486 tysięcy złotych ( w roku 2014 było to 57 tys. zł).

Jak można przeczytać w liście Barbary Urbaniak-Marconi, prezes zarządu Polcoloritu do akcjonariuszy, spółka ta pokazała w 2015 roku nowe kierunki, jakimi będzie podążała w kolejnych latach. Została przygotowana nowa, kompleksowa oferta produktowa ukierunkowana na rynek krajowy i rynki europejskie. Zmiana wizerunku zauważona została szczególnie podczas targów Cersaie, kiedy to spółka zaprezentowała stonowaną kolorystykę kolekcji i nowy layout materiałów reklamowych.

- W wyniku stałego śledzenia trendów oraz oczekiwań rynku uruchomiliśmy program Strefa Ceramiki Marconi. Jest to nowa, modułowa forma ekspozycji, zawierająca całą gamę produktów Spółki. Ten program dedykujemy dla najbardziej prestiżowych salonów sprzedaży w Polsce i za granicą. Realizacja ambitnych działań nie byłaby możliwa bez dobrych relacji z partnerami handlowymi. W 2015 r. podejmowaliśmy kroki mające na celu utrzymanie z nimi pozytywnych relacji, poza tym nadal poszukujemy możliwości zwiększania rynku zbytu naszych produktów. Właśnie w tym celu stale unowocześniamy i modyfikujemy ofertę asortymentową Spółki - pisze w liście prezes Polcoloritu.

W liście znajduje się również informacja, iż w 2015 r. Polcolorit nie wykorzystał w pełni swych mocy produkcyjnych. Mimo wzrostu przychodów, sprzedaż eksportowa spadła o ok. 31 %, spadła też sprzedaż dekoracji.

Również w 2015 r. rozpoczęty został proces zniesienia dematerializacji akcji Spółki.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA