Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Polcolorit w 2015: zmiana wizerunku, nowy program sprzedaży oraz odmieniona oferta

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 01 kwi 2016 08:55
Polcolorit w 2015: zmiana wizerunku, nowy program sprzedaży oraz odmieniona oferta
Siedziba firmy Polcolorit / fot. Polcolorit

Polcolorit podsumował rok 2015. Firma podała wyniki finansowe za ten okres oraz swe najważniejsze działania, w tym wprowadzenie Stref Ceramiki Marconi.

REKLAMA

Przychody Polcoloritu w roku 2015, od pierwszego stycznia do 31 grudnia, wyniosły 50,6 mln złotych i były większe o 5,8% niż w roku 2014, w analogicznym okresie (wyniosły wtedy 47,9 mln zł). Zysk netto Polcoloritu w 2015 roku ukształtował się na poziomie 486 tysięcy złotych ( w roku 2014 było to 57 tys. zł).

Jak można przeczytać w liście Barbary Urbaniak-Marconi, prezes zarządu Polcoloritu do akcjonariuszy, spółka ta pokazała w 2015 roku nowe kierunki, jakimi będzie podążała w kolejnych latach. Została przygotowana nowa, kompleksowa oferta produktowa ukierunkowana na rynek krajowy i rynki europejskie. Zmiana wizerunku zauważona została szczególnie podczas targów Cersaie, kiedy to spółka zaprezentowała stonowaną kolorystykę kolekcji i nowy layout materiałów reklamowych.

- W wyniku stałego śledzenia trendów oraz oczekiwań rynku uruchomiliśmy program Strefa Ceramiki Marconi. Jest to nowa, modułowa forma ekspozycji, zawierająca całą gamę produktów Spółki. Ten program dedykujemy dla najbardziej prestiżowych salonów sprzedaży w Polsce i za granicą. Realizacja ambitnych działań nie byłaby możliwa bez dobrych relacji z partnerami handlowymi. W 2015 r. podejmowaliśmy kroki mające na celu utrzymanie z nimi pozytywnych relacji, poza tym nadal poszukujemy możliwości zwiększania rynku zbytu naszych produktów. Właśnie w tym celu stale unowocześniamy i modyfikujemy ofertę asortymentową Spółki - pisze w liście prezes Polcoloritu.

W liście znajduje się również informacja, iż w 2015 r. Polcolorit nie wykorzystał w pełni swych mocy produkcyjnych. Mimo wzrostu przychodów, sprzedaż eksportowa spadła o ok. 31 %, spadła też sprzedaż dekoracji.

Również w 2015 r. rozpoczęty został proces zniesienia dematerializacji akcji Spółki.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA